کد خبر: 114182
A

یک برد و یک باخت برای حمیده عباسعلی/ گزارش زنده کاراته المپیک

پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با کسب یک برد و یک باخت توسط حمیده عباسعلی در کاراته آغاز شد.

یک برد و یک باخت برای حمیده عباسعلی/ گزارش زنده کاراته المپیک

به گزارش دیده بان ایران, در پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، دو نماینده کاراته کشورمان به روی تاتامی می‌روند؛ نمایندگانی که آخرین ورزشکاران شرکت کننده از ایران در این دوره از بازی‌ها نیز هستند.

برنامه و نتایج رقابت حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده به شرح زیر است:

* کاراته بانوان: حمید عباسعلی در وزن 61+ کیلوگرم بانوان  که گروه دوم قرار گرفته است، در نخستین مبارزه خود در این گروه از ساعت 10 صبح برابر «لامیا ماتوب» از الجزایر، دارنده مدال برنز جهان در سال 2018 و 2 طلا و 2 نقره مسابقات قهرمانی آفریقا قرار گرفت و 4 بر صفر به برتری دست یافت.

عباسعلی در دومین مبارزه برابر «الینا کویریچی» از سوئیس، دارنده مدال برنز جهان در سال 2012 و برنز بازی‌های اروپایی در سال 2019 به روی تاتامی رفت و 4 بر صفر شکست خورد.

«فریال عبدالعزیز» از مصر و «گانگ لی» از چین حریفان بعدی عباسعلی هستند. از این گروه دو کاراته‌کا به مرحله نیمه نهایی می‌روند و در صورتی که عباسعلی در جمع دو ورزشکار برتر گروهش قرار بگیرد، مدال برنز او مسجل خواهد شد.

 



* کاراته مردان: سجاد گنج‌زاده در وزن 75+ کیلوگرم از ساعت 12:02 به ترتیب برابر «ایوان کوویچ» از کرواسی، «طارق حمدی» از عربستان، «برایان ایر» از آمریکا و «دانیل گایسینسکی» از کانادا قرار می‌گیرد. در پایان مرحله گروهی، دو نفر برتر راهی نیمه نهایی خواهند شد و مدال برنزشان قطعی می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی وزن 61+ کیلوگرم بانوان ساعت 14:50 و رقابت‌های وزن 75+ کیلوگرم مردان برای مشخص شدن نفرات فینالیست ساعت 15:07 برگزار می‌شود. همچنین ساعت برگزاری فینال وزن 61+ کیلوگرم بانوان 15:25 و فینال وزن 75+ کیلوگرم مردان ساعت 15:35 تعیین شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر