کد خبر: 114307
A

گریه های «مسی» در آخرین کنفرانس خبری خود در تیم بارسلونا/ دوست داشتم قراردادم را تمدید کنم/ FILM

لیونل مسی، فوق ستاری تیم فوتبال بارسلونا امروز در مراسمی ویژه با هواداران این خداحافظی می‌کند.

گریه های «مسی» در آخرین کنفرانس خبری خود در تیم بارسلونا/ دوست داشتم قراردادم را تمدید کنم/ FILM

به گزارش دیده بان ایران,  لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا که به دلیل مسائل مالی لالیگا از این تیم باید جدا شود، دقایقی پیش وارد سالن شد در حالی که اشک می ریخت و قادر به صحبت نبود.

لیونل مسی بعد از 17 سال از بارسلونا خداحافظی کرد. او در نشست خبری که برای او در نوکمپ برگزار شد، درحالی که به شدت گریه می کرد گفت: از همان روز نخستی که در بارسلونا بودم عاشق این تیم شدم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتم تا بهترین باشم. هرگز فکر نمی کردم که با پیراهن بارسلونا خداحافظی کنم اما شرایط باعث شد تا من بروم.

مسی درحالیکه با تشویق حضار مواجه شد و احساساتی شده بود، ادامه داد: من خاطرات زیادی از حضور در بارسلونا دارم؛ خاطراتی که هم شیرین هستند و هم البته تلخ و ناراحت کننده. بدون شک بهترین خاطره من زدن گل نخست با پیراهن بارسلونا بعد از روزهای سختی بود که راهی این باشگاه شدم.

خبرنگاری از مسی درباره روزهای اخیر سوال پرسید و اینکه چرا این جدایی اعلام شد، گفت: رئیس لاپورتا همه چیز را توضیح داد. ما به توافق شفاهی دست پیدا کردیم اما کمیته برگزاری رقابت های لالیگا به ما اعلام کرد که نمی توان با این شرایط ادامه داد و به همین خاطر این جدایی صورت گرفت. من اطمینان دارم که لاپورتا و باشگاه بارسلونا تا آخرین لحظات برای امضای قرارداد تلاش کردند. به شما بگویم که من سال قبل نمی خواستم بمانم اما امسال دوست داشتم که قراردادم را تمدید کنم.

او ادامه داد: این روزها سخت ترین روزهای دوران فوتبالی من است. من روزهای سخت زیادی را تجربه کرده ام  اما هر باره برخواسته ام و ادامه داده ام. امیدوارم که بتوانم این چالش جدید را هم که بدون شک سخت خواهد بود پشت سرگذارم.من بسیار ناراحت هستم چرا که باید از باشگاهی که عاشق آن بودم بروم.

مسی درباره این سوال که چگونه بارسلونا بدون مسی قابل تصور است، گفت: بارسلونا بهترین تیم جهان است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. این باشگاه بزرگ به کار خود ادامه خواهد داد.همچنانکه لاپورتا گفت باشگاه بزرگ تر از هر بازیکنی است. در ابتدا نبود من سخت خواهد بود اما به این شرایط عادت خواهد شد.بازیکنان بزرگ دیگر جای خالی من را پر خواهند کرد.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره تیم جدید خود گفت: من با پاریس سن ژرمن مذاکره کرده ام اما هنوز توافق نهایی نشده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر