کد خبر: 114399
A

سعید آذری: اگر می خواستم به «استقلال» بروم دو سال پیش شرایط مهیا بود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر می‌خواستم به استقلال بروم شرایطش دو سال پیش مهیا بود اما شرایطی که در استقلال وجود دارد مدنظر من نیست.

سعید آذری: اگر می خواستم به «استقلال» بروم دو سال پیش شرایط مهیا بود

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال قهرمانی فولاد در این فصل از رقابت های جام حذفی، شایعه حضور سعید آذری در یکی از تیم های صنعتی قوت گرفت. همچنین شایعه حضور او در استقلال هم به گوش می رسد.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در این باره گفت: باتوجه به نگرشی که درباره استقلال هست، دیروز دلم برای این بچه ها سوخت. استقلال را هرگز اینطوری ندیده بودم که انقدر تنها باشد. اگر صحبتی کردم به این خاطر است و بازهم قید می‌کنم که این شایعات همیشه حول و حوش من بوده و من اگر می‌خواستم به استقلال بروم شرایطش دو سال پیش مهیا بود. اما شرایطی که در استقلال وجود دارد مدنظر من نیست. به عنوان یک مدیر سیستماتیک شرایط آنجا فرق می‌کند. این که بخواهم قولی بدهم یا خودم را شیرین کنم که بروم استقلال، اصلا اینطور نیست. هواداران استقلال همیشه به من محبت داشتند و بقیه باشگاه ها هم همینطور. اگر دیدید اظهار نظر کنم فقط خواستم از رقیب محترم دلجویی کنم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص حضورش در یک تیم صنعتی گفت: مدیران عالی رتبه فولاد در این باره تصمیم نهایی را گرفتند که حفظ ثبات است و فکر نکنم اگر قرار به کار با جواد نکونام باشد جفتمان در بهترین مجموعه که همان فولاد خوزستان است، خواهیم ماند و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم. حضورم در مجموعه صنعتی غیر فولاد شایعه است و تا زمانی که یک عده آدم آنجا باشند من اصلا حاضر نیستم پایم را دم در آن باشگاه بگذارم. در مجموعه ای که به خود من به چشم رقیب نگاه می‌کنند، اصلا دوست ندارم حضور پیدا کنم. / خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر