کد خبر: 114641
A

دروازه بان پرسپولیس بازداشت شد؟/ اخبار ضدونقیض درباره «حامد لک»

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین آمیزش به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز؛ امروز در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد. سینا یوسفی وکیل پایه یک گفت: او با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است. اما ایمان حسین پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: این بازیکن درحال بازگشت به تهران است.

دروازه بان پرسپولیس بازداشت شد؟/ اخبار ضدونقیض درباره «حامد لک»

به گزارش دیده بان ایران؛ دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین آمیزش به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز؛ امروز با دستبند در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد.

حامد لک، گلر تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایتی که از او بابت ویدیوی منتشر شده مبنی بر توهین به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز صورت گرفته بود در دادگاه حاضر شد.

سینا یوسفی وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: صبح امروز دروازه بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قصایی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد.

وی ادامه داد: دقایقی پیش نیز وی با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است.

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تبریز میهمان ماشین سازی بود و در دقایقی از این بازی حامد لک، گلر پرسپولیس بر سر گرفتن توپ از توپ جمع کن بازی با وی درگیری لفظی پیدا کرده و الفاظ رکیکی خطاب به وی که کم سن و سال بود به کار برد و انتشار این ویدیو در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی به همراه داشت.

تکمیلی/ دروازه بان پرسپولیس دستگیر نشده است

در حالی که دقایقی قبل خبری مبنی بر دستگیری حامد لک دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تبریز منتشر شد اما این خبر تکذیب شده است.

ایمان حسین پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این بازیکن درحال بازگشت به تهران است.

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر