کد خبر: 115306
A

پس از اعتراض مجیدی به حضور زرینچه/ بازیکن سابق استقلال: فضا را برای کار کردن مناسب نیست

پس از مخالفت فرهاد مجیدی با انتصاب زرینچه و برکناری برادرش؛جواد زرینچه از پست سرپرستی استقلال انصراف داده و گفت: فضا را برای کار کردن در استقلال مناسب ندیدم و به همین دلیل انصراف دادم.

پس از اعتراض مجیدی به حضور زرینچه/ بازیکن سابق استقلال: فضا را برای کار کردن مناسب نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از مخالفت فرهاد مجیدی با انتصاب زرینچه و برکناری برادرش؛جواد زرینچه از پست سرپرستی استقلال انصراف داد.

جواد زرینچه در خصوص کناره گیری اش از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با من تماس گرفتند و گفتند سرپرست تیم شو و من هم قبول کردم اما بعد از دریافت حکم مسائلی را دیدم که دوست ندارم در این فضا کار کنم.

وی افزود: وقتی آن شرایط را دیدم با خودم کنار آمدم که فضای کار اصلا مناسب نیست. من یک بار این فضا را تجربه کرده‌ام. چند باز به خودم گفتم اگر استقلال مقابل الهلال نتیجه نگیرد می گویند که زرینچه می خواست جای مجیدی را بگیرد.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: من مشکلی با مجیدی ندارم و دوست دارم او با استقلال موفق شود. استقلال 20 روز دیگر با الهلال عربستان بازی دارد و باید در این مدت آرامش بر تیم حکمفرما باشد. شاید یک عده دوست ندارند ما به استقلال کمک کنیم اما من همیشه استقلالی بودنم را ثابت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: برکناری برادر، فرهاد مجیدی را به باشگاه استقلال کشاند/ جزییات جلسه جلسه مجیدی با مدیرعامل

 

زرینچه یادآور شد: در این شرایط ترجیح می دهم از دور به استقلال کمک کنم مثل همه سالهایی که در این تیم نبودم. الان هم برای مجیدی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در استقلال موفق باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر