کد خبر: 115566
A

رضا عنایتی: «هوادار» را هنوز نفروخته‌ایم، دروغ نگویید

سرمربی تیم هوادار گفت: فعلا در حال مذاکره هستیم اما اینکه گروهی ادعا کنند باشگاه هوادار را خریده اند به هیچ عنوان درست نیست.

رضا عنایتی: «هوادار» را هنوز نفروخته‌ایم، دروغ نگویید

به گزارش دیده بان ایران، رضا عنایتی در مورد شرایط باشگاه هوادار و شایعاتی که در مورد فروش امتیاز این تیم به وجود آمده است مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*اول این را بگویم که امتیاز باشگاه هوادار به فروش نرفته است. در حال مذاکره هستیم اما اینکه گروهی ادعا کنند باشگاه هوادار را خریده اند به هیچ عنوان درست نیست.

*همانطور که گفتم ما با چند نهاد در حال مذاکره هستیم ولی اینکه بگوییم امتیاز تیم را به کسی یا باشگاهی فروخته ایم صحت ندارد چون هیچ قراردادی امضا نشده است و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

*حقیقت این است که من توان اداره هزینه های باشگاه را ندارم، فصل پیش هم شرایط خاصی پیش آمد و چون دیدم که زحمت یک مجموعه به از دست می رود، تصمیم گرفتم هزینه های باشگاه را پرداخت کنم و خدا را شکر در این راه دوستان خوبی داشتم که به من کمک کردند.

*اولویت اول فروش تیم است ولی قطعا به موازات این مساله به جذب اسپانسر هم فکر می کنیم تا بتوانیم تیم شایسته ای را روانه بازی های لیگ برتر کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر