کد خبر: 11625
A

رئیس کمیته ورزش های معلق (TRX) استان تهران: حضور قهرمانان کشور، وظیفه ما را سنگین تر می کند /ورزش TRX باسرعت در حال گسترش در سطح جامعه است

رئیس کمیته ورزش های معلق (TRX) استان تهران گفت: ورزشکارانى که در کارگاه TRX ثبت نام کردند، تا پایان سال در تمامی دوره ها حضور خواهند داشت تا بیش از پیش شاهد گسترش و اشاعه این ورزش در سطح جامعه باشیم.

رئیس کمیته ورزش های معلق (TRX) استان تهران: حضور قهرمانان کشور، وظیفه ما را سنگین تر می کند /ورزش TRX باسرعت در حال گسترش در سطح جامعه است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، « حمید نعمتیان » ضمن بیان این مطلب افزود: ورزشکارانى که براى شرکت در دوره هاى کارگاه (TRX) ثبت نام کرده اند، قطعا تا پایان سال و به ترتیب اولویت ثبت نام، در دوره های مختلف شرکت خواهند داشت.

وى خاطرنشان کرد: رشته ورزشی TRX از سوی اقشار مختلف جامعه مورد استقبال قرار  گرفته، از جمله جامعه پزشکان و قهرمانان ملى پوش که این امر وظیفه ما را سنگین تر از گذشته مى کند.

نعمتیان ادامه داد: با توجه به استقبال خوب هنرجویان، پایگاهى را به عنوان مرکز برگزارى دوره ها تجهیز کرده ایم که با توجه به افزایش متقاضیان و علاقه مندان،  درصدد تجهیز پایگاهى دیگر هم هستیم که سرعت برگزارى دوره هارا بالا ببریم.

رئیس کمیته TRX استان تهران، در مورد برنامه های آینده این رشته ورزشی تصریح کرد: ماه آینده برگزاری کارگاه دانش افزایى براى مربیان و سمینار آشنایى با رشته TRX براى علاقه مندان را در دستور کار داریم تا بیش از پیش به اهدافمان که رشد و گسترش این ورزش سازنده و مفرح است، دست یابیم.

نعمتیان در پایان اظهار داشت: جا دارد  از زحمات و حمایت های جناب آقاى دکتر « شجاع پوریان » رئیس هیات ورزش هاى همگانى استان تهران و دکتر « حسنى » نایب رئیس هیات، تقدیر و تشکر کنم که ما را در راه پیشبرد اهداف مان یاری می کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر