کد خبر: 116856
A

احتمال برکناری «مجیدی» از استقلال قوت گرفت/ جواد نکونام گزینه جانشینی آقافــــرهاد

به نظر می‌رسد کار فرهاد مجیدی در استقلال را با توجه به صحبت‌های ملکیان و مددی مدیران این باشگاه باید تمام شده دانست.

احتمال برکناری «مجیدی» از استقلال قوت گرفت/ جواد نکونام گزینه جانشینی آقافــــرهاد

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال تهران در مصاحبه های جداگانه ای علیه فرهاد مجیدی صحبت کرده و عملکرد و نتایج او را زیر سئوال بردند.

ابتدا علی اصغر ملکیان در خصوص احتمال برکناری فرهاد مجیدی با یکی از خبرگزاری ها مصاحبه کرد و گفت: در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه درباره ادامه یا عدم همکاری با مجیدی تصمیم گیری خواهد شد. باید گزارش نماینده هیئت مدیره و سرپرست تیم به هیئت مدیره داده شود تا در خصوص سرمربی تیم تصمیم گیری شود. تا الان حمایت صد در صدی از مجیدی داشتیم. هیئت مدیره و مدیرعامل همه جوره و تمام قدر پشت ایشان ایستادند. طبق وعده‌ای که داده بودیم یک روز قبل از بازی با الهلال بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شد که شامل ۲۰،۳۰ درصد از عقب افتادگی‌های قبلی بود. برای برد الهلال هم پاداش ویژه در نظر گرفته بودیم. استقلال باید خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده کند. باید تصمیمی گرفته شود که جبران نتایج ضعیف گذشته باشد. هواداران حق دارند که استقلال پس از چند سال چند  فصل اخیر را جبران کند و نتایج مورد قبول را کسب کند.

سپس احمد مددی به شبکه پنج سیما رفت و ضمن افشاگری در خصوص فرهاد مجیدی یادآورشد: فصل به پایان رسیده و هیات مدیره حق دارد در مورد کادرفنی تصمیم گیری کند. پرویز مظلومی هشت روز همراه استقلال در امارات بوده و هیات مدیره منتظر گزارش او از شرایط استقلال است.

 

مدیرعامل استقلال همچنین شایعات مطرح شده در مورد حضور نکونام در استقلال را رد نکرد و همین اتفاقات گمانه زنی‌ها را در مورد حضور نکونام در استقلال بیشتر کرد.

در همین راستا شنیده می شود جواد نکونام سرمربی موفق فولاد خوزستان و کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال برای فصل جدید است.

همچنین گفته می شود یکی از نزدیکان باشگاه استقلال پیشنهاد داده که با توجه به قرارداد ۲۰۰ هزار دلاری گابریله پین و پرداخت ۶۰ هزار دلار به این مربی ایتالیایی، این تیم فعلا با او ادامه دهد.

گابریله پین در باشگاه های یوونتوس، پیاچنزا، لاتزیو و پارما بازی کرده و می‌توان به دستیاری او در تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های والنسیا، فیورنتینا، پارما و گالاتاسرای اشاره کرد.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر