کد خبر: 117108
A

واکنش باشگاه استقلال به انتشار یک فایل صوتی

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به انتشار یک فایل صوتی از جلسه مدیران این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه استقلال به انتشار یک فایل صوتی

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:«تلاش ها برای حاشیه سازی برای استقلال در آستانه شروع تمرینات برای فصل جدید پایان ندارد و متاسفانه عده ای با انتشار برخی موضوعات و فایل های صوتی، به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند.

بر اساس تصمیم گیری انجام شده، جلسه هم اندیشی کادر مدیریتی باشگاه و اصحاب رسانه به میزبانی باشگاه و در محل باشگاه استقلال برگزار شد و در این جلسه موضوعات جاری باشگاه از سوی مدیریت باشگاه با فعالان رسانه ای حوزه استقلال طرح و بررسی گردید.

مطمئنا اگر این جلسه حاوی محرمانگی و مسائلی از این دست بود، با دعوت اصحاب رسانه و در محل باشگاه انجام نمی گرفت و اجازه ضبط فایل صوتی در آن داده نمی شد اما به دلیل شفافیت باشگاه و اهمیت فضای رسانه ای پیرامون استقلال، این جلسه با دستور بررسی مسائل جاری استقلال از جمله نقل و انتقالات، اردوی دبی و … به دلیل شرایط کرونا و ظرفیت میزبانی جلسه، با حضور برخی از فعالان رسانه ای انجام شد.

امیدواریم هواداران عزیز اجازه سو استفاده از چنین رویدادهایی را که یک امر طبیعی در تمامی سازمان ها و نهاد ها می باشد، به حاشیه سازان ندهند و با تیزهوشی و درایت در کنار تیم محبوب خود قرار گیرند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر