کد خبر: 117473
A

جزییات درگیری در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

درگیری فیزیکی تعدادی از ورزشکاران و البته افراد دیگر که امروز (شنبه) در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حضور داشتند، باعث شد تا حاشیه جدیدی پیرامون این فدراسیون شکل بگیرد

جزییات درگیری در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ درگیری فیزیکی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این فدراسیون را با حاشیه‌ای تازه مواجه کرد.

درگیری فیزیکی تعدادی از ورزشکاران و البته افراد دیگر که امروز (شنبه) در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حضور داشتند، باعث شد تا حاشیه جدیدی پیرامون این فدراسیون شکل بگیرد.

حسن کرباسی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره علت این درگیری گفت: درگیری میان یکی از ورزشکاران اعزامی به مسابقات آرنولد کلاسیک در اسپانیا با اسپانسر تیم اعزامی بود و باعث شد تا سر و صدا ایجاد شود.

اتفاقاتی از این دست در گذشته هم در فدراسیون بدنسازی رخ داده بود. همچنین چندی قبل و در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی، یک درگیری دیگر شکل گرفت و برخی افراد و ورزشکاران به شدت با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند.

به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون باید توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند و با تدابیر بهتر، جلوی چنین حاشیه‌هایی را به ویژه در محل فدراسیون بگیرند.

همچنین می‌طلبد مسئولان وزارت ورزش نیز نظارت بیشتری بر اتفاقات پیرامون این رشته پرمخاطب داشته باشند تا با نظارت بیشتر، از وقوع اتفاقاتی مشابه جلوگیری شود.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر