کد خبر: 117911
A
رییس فدراسیون فوتبال خبر داد:

سیستم VAR امشب وارد تهران می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: پس از سال‌ها انتظار تجهیزات کمک داور ویدویی (AVR) امشب وارد تهران می‌شود.

سیستم VAR امشب وارد تهران می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدشهاب‌الدین عزیزی خادم امروز (یکشنبه) در کلاس دانش‌افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال مردان اظهار داشت: سال‌ها بود منتظر چنین اتفاقی بودیم و امروز خوشحالیم که تلاش من و همکارانم نتیجه داد تا این تجهیزات به تهران برسد.

وی ادامه داد: لوازم و تجهیزات کمک داور ویدویی امشب وارد تهران می‌شود تا یک گام مهم و اساسی در این راه برداشته شود. 

عزیزی خادم در مورد قرارداد ویلتموس هم افزود: یک بار سنگین به دوش ما گذاشته شده که در تلاش هستیم ریال به ریال این پول را برای منافع فوتبال حفظ کنیم. من به شخصه در این مورد کوتاه نمی‌آیم و قرار نیست فردی تصمیمی را بگیرد که منافع ملی را دچار خسران کند.

وی همچنین گفت: مسیر فدراسیون فوتبال مشخص است و در این راه قدم گذاشته‌ایم که حاصل یک کار و خرد جمعی است. باید بیاموزیم در مسیری هستیم که باید به همدیگر کمک کنیم.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال با شعار توسعه و یک معماری جدید پا به میدان گذاشت و برنامه‌ریزی و شواهد گواه این ادعاست و در این مسیر نه تنها به عقب باز نمی‌گردیم بلکه با تمام توان به جلو خواهیم رفت.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: نگاه ما به فوتبال یک نگاه توازنی است که در طول یک برنامه مدون عملی می‌شود. نگاه ما حمایتی و هدایتی به فوتبالی است که متعلق به یک فرد نبوده و همه از آن باید بهره ببرند. برد و باخت در فوتبال بوده و باز هم وجود دارد اما ما امروز تیم بانوانی را داریم که افتخارآفرین شدند، تیم ملی در حال پیش رفتن در مسیر درست است و در رده‌های پایه و استعدادیابی هم همین روال ادامه دارد و در فوتسال هم نتایجی به دست آمد که قابل دفاع بوده چرا که همه تمهیدات از سوی ما لحاظ شده بود.

خادم گفت: برنامه کاملی را برای استان‌ها خواهیم داشت. فراموش نکنیم فوتبال ملی تبلور و تجلی اعتماد ملی شده است. فوتبالی داشتیم که کانون التهاب بود اما امروز به آرامش رسیده است./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر