کد خبر: 11933
A

هواداران پرسپولیس نگران نباشند؛ خبرهای خوبی در راه است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: مدافع عراقی مدنظر ما احتمالا تا دو سه روز آینده وارد تهران خواهد شد.

هواداران پرسپولیس نگران نباشند؛ خبرهای خوبی در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدعلی ترکاشوند درباره احتمال جذب مدافع عراقی تیم نیروی هوایی اظهار داشت: شرایط این بازیکن بررسی شده و مد نظر کادر فنی قرار گرفته است. طبق صحبت هایی که داشتیم قرار شد این بازیکن خودش مبلغ رضایت نامه را برای حضور در پرسپولیس پرداخت کند. آن طور که مذاکره کردیم احتمالا تا دو سه روز آینده وارد تهران خواهد شد. 

وی همچنین درباره آخرین وضعیت جذب شایان مصلح مدافع چپ های سپیدرود رشت عنوان کرد: این بازیکن مدنظر کادر فنی ما قرار گرفته بود. حتی من به همراه چوک دستیار برانکو یک بازی سپیدرود را از نزدیک دیدیم و متوجه شدیم که مصلح بازیکن با تکنیک و سطح بالایی است. اما وقتی با نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت صحبت کردم اعلام کرد که باید به این باشگاه نامه رسمی بزنید. 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: نظرمحمدی اعلام کرد که علاوه بر اینکه سرمربی سپیدرود بوده است مدیربرنامه مصلح هم محسوب می شود. در نهایت باشگاه سپیدرود از ما مبلغ 500 میلیون تومان برای صدور رضایت نامه این بازیکن طلب کرده اند. بعد از این اتفاق طاهری و برانکو با این انتقال مخالفت کرده و از جذب مصلح صرف نظر کردند. چون واقعا چنین پولی در باشگاه پرسپولیس نداریم که 500 میلیون تومان فقط برای رضایت نامه یک بازیکن بدهیم. 

ترکاشوند در پایان گفت: از هواداران می خواهم که به شایعات توجه نکنند. برخی اخبار درباره برخی بازیکنان مطرح می شود که اصلا مدنظر پرسپولیس نیستند. به آنها وعده می دهند که خبرهای خوبی در راه است و همچنان فعالیت باشگاه پرسپولیس و نقل و انتقالات ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر