کد خبر: 11936
A

تیم ملی فوتسال به مصاف کرواسی می رود

ترابیان گفت:خوشبختانه با کشور کرواسی به توافق رسیدم که در هفته سوم فروردین سال آینده تیم ملی بزرگسال فوتسال سفری را به کشور کرواسی داشته و در روز سوم و چهارم آوریل دو بازی دوستانه را با این کشور انجام بدهد.

تیم ملی فوتسال به مصاف کرواسی می رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عباس ترابیان درباره آخرین تحولات فوتسال در زمینه حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها گفت‌: جلسات متعددی را با حضور آقای کفاشیان و سهیل مهدی و تنی چند از زحمتکشانفوتسال ترتیب دادیم و موارد مربوط به استانداردهای حرفه‌ای شدن باشگاه ها را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در اواخر بهمن جلسه ای را با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال در تهران برگزار می‌کنیم و به شکل سمیناری یک روزه مبانی اصلی و اساسی مورد نظر AFC را با آنها در میان خواهیم گذاشت و چگونگی روند حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها و گرفتن مجوز آن را از سوی AFC تشریح می‌کنیم. بدون شک باشگاه‌های ما  علیرغم سختی کار در بعضی موارد، به عنوان بهترین کشور آسیا در فوتسال اجازه ندهند که سایر کشورها مثل ژاپن بتوانند در این امر از ایران پیشی بگیرند.

ترابیان در ادامه بیان کرد: در این‌ راستا به زودی فرم‌هایی که از سوی AFC تهیه شده است در اختیار باشگاه‌های  لیگ برتری قرار خواهد گرفت که آنها را متناسب با شرایط باشگاه و امکانات سخت افزاری خود پر کرده و به ما عودت دهند و متعاقب آن بنده به اتفاق سهیل مهدی برای بازدید از باشگاه ها برنامه ریزی و اقدام آتی را انجام می‌دهیم.

وی در پایان در مورد آخرین تحولات در رابطه با بازی‌های تدارکاتی تیم های ملی فوتسال گفت‌: خوشبختانه با کشور کرواسی به توافق رسیدم که در هفته سوم فروردین سال آینده تیم ملی بزرگسال فوتسال سفری را به کشور کرواسی داشته و در روز سوم و  چهارم آوریل دو بازی دوستانه را با این کشور انجام بدهد. به همین ترتیب در هفته آخر آوریل با ازبکستان توافقاتی را داشته‌ایم که تاشکند میزبان دو تیم بزرگسال و زیر ۲۰ سال فوتسال ما خواهد بود و هر کدام از این دو تیم دو بازی دوستانه با ازبکستان انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر