کد خبر: 12048
A

چرا کارت بازیکنان جدید استقلال صادر نشد؟

استقلال تهران در حالی به مصاف استقلال خوزستان رفت که قادر به بهره گیری از بازیکنان جدیدش یعنی چپاروف و آندو نبود!

چرا کارت بازیکنان جدید استقلال صادر نشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این در حالی است دیگر تیم ها به محض عقد قرارداد با بازیکنان جدید از آنها بهره می برند!

فریبرز محمود زاده – رئیس کمیته نقل و انتقالات در این باره می گوید: « مادر خدمت باشگاه خوب استقلال هستیم و همان طور که در روزهای اخیر حتی در ساعات غیر اداری و تا پاسی از شب در سازمان لیگ برتر بوده ایم که کارت بازیکنان جدید را صادر کنیم آماده همکاری با باشگاه استقلال هم بودیم. اما صدور کارت جدید این تیم منوط به صدور مجوز از سوی فدراسیون فوتبال است. فدراسیون فوتبال شرط صدور کارت بازیکنان جدید را به پرداخت 10 درصد از بدهی های معوقه اعلام کرده. هم چنین تیم ها موظف هستند علاوه بر این ده درصد به میزانی که برای جذب بازیکنان جدید هزینه می کنند بدهی ها را پرداخت کنند. این کار از سوی چند باشگاه انجام شده. مثل پرسپولیس – ماشین سازی – صبای قم – تراکتورسازی تبریز و... بنابراین چون این تیم ها مجوز لازم را از سوی فدراسیون فوتبال برای ما آوردند کارت بازیکنان جدید آنها صادر کردیم. به محض اینکه باشگاه استقلال هم این مجوز را برای ما بیاورد کارت بازیکنان جدید آنها را صادر خواهیم کرد.»

 

گفتنی است تیم استقلال تهران در تعطیلات زمستانی چپاروف و آندو را به ترکیب اضافه کرده . البته گفته می شود این مشکل در حال حل شدن است و استقلال در تلاش است با پرداخت ده درصد از بدهی هایش و هم چنین واریز مبلغ جذب بازیکنان جدید به حساب فدراسیون فوتبال مجوز بازیکنان جدیدش را دریافت کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر