کد خبر: 121131
A

ناپدید شدن تنیسور چینی پس از افشاگری درباره تجاوز معاون نخست‌وزیر سابق چین

بازیکن تیم ملی تنیس چین در اوایل ماه جاری در پستی در سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo اتهامات را علیه ژانگ گائولی، عضو ارشد حزب کمونیست چین مطرح کرد و پس از آن هم خودش ناپدید شد و هم عکس ها و مصاحبه هایش از دسترس چینی هایی که ازاینترنت استفاده می کنند خارج شد

ناپدید  شدن تنیسور چینی پس از افشاگری درباره تجاوز معاون نخست‌وزیر سابق چین

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بازیکن تیم ملی  تنیس چین  در اوایل ماه جاری در پستی در سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo اتهامات را علیه ژانگ گائولی، عضو ارشد حزب کمونیست چین مطرح کرد و پس از آن هم خودش ناپدید شد و هم عکس ها و مصاحبه هایش  از دسترس چینی هایی که ازاینترنت استفاده می کنند خارج شد

ادعا شده بود که پنگ مورد آزار جنسی از سوی این مسئول کشور قرار گرفته است. این پست بعدا پاک شد و سپس هیچ خبری از این تنیسور شنیده نشده است و او حتی در این کشور دیده نشده است.

در همین حال، نائومی اوزاکا، برنده چهار بار گرند اسلم زنان، آخرین نام مطرحی شد که نگرانی های خود را در این هفته ابراز کرد و در توییتی نوشت که از گزارش هایی مبنی بر ناپدید شدن پنگ شوکه شده است.

او نوشت: امیدوارم پنگ شوایی و خانواده اش سالم و سلامت باشند. من از وضعیت فعلی در شوک هستم.

پنگ در حال حاضر در رده بندی ۱۹۱ جهان قرار دارد، اما پس از اینکه اولین بازیکن چینی شد که در سال ۲۰۱۴ به رتبه یک جهان در مسابقات دونفره تنیس رسید، در سرزمین خود قهرمان است.

او در ویمبلدون در سال ۲۰۱۳ و سال بعد در مسابقات آزاد فرانسه در تنیس دو نفره مقام نخست را به دست آورد.

در تک‌نفره، او رتبه ۱۴ در جهان را به خود اختصاص داد و در سال ۲۰۱۴ به نیمه‌نهایی اوپن آمریکا رسید.

مردی که پشت اتهامات تجاوز جنسی ادعا شده است، مقام سابق کمونیست، ژانگ، اکنون ۷۵ سال دارد. او بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ معاون نخست وزیر بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر