کد خبر: 122041
A

واکنش صلاح به توپ طلا: نظری ندارم

محمد صلاح، ستاره لیورپول، حاضر به اظهارنظر درباره اهدای توپ طلا به لیونل مسی نشد.

واکنش صلاح به توپ طلا: نظری ندارم

به گزارش دیده بان ایران؛ مسی در حالی هفتمین توپ طلای خود را در مراسمی در پاریس دریافت کرد که بسیاری محمد صلاح را جز گزینه‌های اصلی دریافت این جایزه می‌دانستند.

همین باعث شد که قرار گرفتن این ستاره مصری در رتبه هفتم این رده‌بندی جنجال بسیاری را به پا کند، چرا که این بازیکن عملکرد درخشانی را در یک سال گذشته به نمایش گذاشته و در این فصل هم تنها در 19 بازی 19 گل زده و هشت پاس گل ارسال کرده است.

با این حال صلاح حاضر نشد از انتخاب مسی به عنوان برنده توپ طلا انتقاد کند و پس از بازی شب گذشته برابر اورتون در پاسخ به سوالی در این باره به اورتون گفت:« من هیچ نظری ندارم.»

این ملی‌پوش مصری در جریان پیروزی 1-4 تیمش برابر رقیب همشهری گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساند. او درباره این بازی گفت:« پیام سرمربی این بود که آنها از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند و خوب بازی می‌کنند و با صددرصد توان برای کسب هر توپ جلو می‌روند. ما باید بازی خودمان را انجام می‌دادیم و سعی می‌کردیم فرصت‌هایی را خلق کنیم که توانستیم همین کار را انجام دهیم.»

صلاح تا به اینجای فصل 13 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و امیدوار است که این آغاز مسیری درخشان برای سالی به یاد ماندنی و موفقیت‌آمیز در لیورپول باشد.

این بازیکن اضافه کرد:« امیدارم گل‌های بسیار بیشتری در ادامه مسیر در این فصل به ثمر برسانم. هدف اولم این است که قهرمانی با باشگاه به دست بیاورم: در لیگ یا لیگ قهرمانان. امیدوارم بتوانم در هر دوی این رقابت‌ها قهرمان شویم.»

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر