کد خبر: 122315
A

همسر ایرانی‌الاصلِ ستاره اسبق میلان کیست؟ +تصاویر

کلارنس سیدورف به تازگی در دبی میزبان هیات عالی‌رتبه کشور سورینام بود. این ستاره سرشناس فوتبال هلند که چند سالی است در دبی زندگی می‌کند، در این ملاقات با رئیس جمهور و همسر رئیس جمهور کشور زادگاهش همسر ایرانی الاصل خود را به همراه داشت

همسر ایرانی‌الاصلِ ستاره اسبق میلان کیست؟ +تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کلارنس سیدورف به تازگی در دبی میزبان هیات عالی‌رتبه کشور سورینام بود. این ستاره سرشناس فوتبال هلند که چند سالی است در دبی زندگی می‌کند، در این ملاقات با رئیس جمهور و همسر رئیس جمهور کشور زادگاهش همسر ایرانی الاصل خود یعنی سوفیا (سپیده) مکرمتی را به همراه داشت.

اگر در مورد همسر کلارنس سیدورف گوگل کنید، متوجه می‌شوید که هنوز در این موتور جست‌وجو نام «لوویانا» به‌عنوان همسر ستاره پیشن تیم ملی هلند و تیم‌های رئال‌مادرید، میلان و اینتر قید شده است. نکته جالب این که حتی برخی رسانه‌های خارجی که در زمینه انتشار اخبار پاپاراتزی پیش‌گام هستند هم خبری در مورد جدایی کلارنس از لوویانا منتشر نکرده‌اند و به این ترتیب خبری هم از ارتباط این ستاره قدیمی فوتبال با سپیده مکرمتی نیست، در حالی که به نظر می‌رسد حدود دو سال است که این زوج با یکدیگر هستند.

 

تصاویری از همسر ایرانی‌الاصلِ ستاره اسبق میلان

تصاویری از همسر ایرانی‌الاصلِ ستاره اسبق میلان

 

840065_434کلارنس-سیدورف

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر