کد خبر: 122965
A

واکنش سعادتمند به ادعای جنجالی دیاباته/ شیخ من را به اسم داداش صدا می زد/ بیرون ریختن وسایل «دیاباته» ربطی به من نداشت

مدیرعامل اسبق استقلال که از مطرح شدن این موضوع بسیار ناراحت شده بود گفت: اولا اینکه ارتباط ما مثل بردار بزرگتر و کوچکتر بود. می توانید زنگ بزنید و از خودش بپرسید. دوما دیاباته من را به اسم داداش صدا می زد.

واکنش سعادتمند به ادعای جنجالی دیاباته/ شیخ من را به اسم داداش صدا می زد/ بیرون ریختن وسایل «دیاباته» ربطی به من نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛ شیخ دیاباته حدود یک هفته پیش در یک گفت و گوی تلویزیونی افشاگری های عجیبی انجام داد. او مدعی شد که در دوران حضورش در تهران، مدیریت وقت باشگاه استقلال به آپارتمان او رفته و در آن را شکستند و لباس ها، کفش ها و چمدان هایش را برداشته و همه را بیرون انداختند!

برخی ها این موضوع را به زمان احمد سعادتمند مربوط می دانستند که او شب گذشته در گفت و گوی تلفنی با شب های فوتبالی آن را به شدت تکذیب کرده و مدعی شد که دیاباته مثل داداش او بوده است! مدیرعامل اسبق استقلال که از مطرح شدن این موضوع بسیار ناراحت شده بود گفت: اولا اینکه ارتباط ما مثل بردار بزرگتر و کوچکتر بود. می توانید زنگ بزنید و از خودش بپرسید. دوما دیاباته من را به اسم داداش صدا می زد. ما ایرانی ها اجازه نداریم با کسی که مهمان ماست چنین رفتاری انجام دهیم. این برخورد بسیار زننده و زشت بود.

او مدعی شد که در زمان مدیریتش چنین اتفاقی رخ نداده و افزود: دیاباته بعد از بازی حذفی با تراکتور آمد تهران و از آنجا راهی فرانسه شد. از فرانسه برای آسیا به قطر آمد و آن جا هم از من اجازه گرفت و رفت. پنجم مهر ماه که از قطر برگشتیم فردایش من توسط دوستان به ناحق برکنار شدم. دیاباته یک ماه و نیم بعد آمد. دوستان می گویند منزل دیاباته را دزد زد. چرا به راحتی دروغ می گویند. اگر ادعا می‌کنند خانه دیاباته را دزد زده، گزارش کلانتری را بیاورند. بروید سوال کنید که در چه تاریخی لوازم او را به باشگاه آوردند؟ دیاباته تا انتهای لیگ قهرمانان آسیا قرارداد داشت. من حدود ۵ ماه و ۲۰ روز مدیرعامل بود. منزل دیاباته را یک ماه هم تمدید کردیم.

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص ادعاهایی که چنین اتفاقاتی را به زمان مدیریت او مربوط می دانند گفت: اصلا ۱۵ نفر بیایند و بگویند که در زمان من بود آیا شما به راحتی قبول می کنید؟ مگر نمی گویند که لوازم را به باشگاه آوردند؟ خب تاریخ را بگویند. بنده هفتم مهر ماه ۹۹ توسط آقای خلیل زاده و وزیر محترم از باشگاه استقلال برکنار شدم. یک ماه و نیم بعد این اتفاق افتاده است. چرا در روز روشن تاریخ را عوض می کنند؟ این اصلا پیچیده نیست. دیاباته بعد از آسیا که پنجم مهر ماه سال گذشته به پایان رسید رفت فرانسه و من هم برکنار شدم. نفرمایید تو را خدا! شما تاریخ را نگاه کنید و بپرسید که کی به خانه دیاباته دزد زده است؟ شیخ دیاباته مگر در زمان ما آقای گل نبود؟ ما که رفتیم آقای فکری از او استفاده نمی کرد و می گفت که انگیزه ندارم اصلا مشخص است که چه چیزی رخ داده است.

منبع: خبرورزشی

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر