کد خبر: 123014
A

مجیدی: روی قهرمانی در جام‌حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در ۲ سال اخیر با شکست در فینال، موفق به کسب عنوان قهرمانی جام‌حذفی نشدیم و امسال روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

مجیدی: روی قهرمانی در جام‌حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در ۲ سال اخیر با شکست در فینال، موفق به کسب عنوان قهرمانی جام‌حذفی نشدیم و امسال روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

فرهاد مجیدی امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نود ارومیه در جام‌حذفی، اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که شناخت چندانی از آن نداریم. روز گذشته(جمعه) به بازیکنانم گفتم با جدیت در این بازی حاضر می‌شویم و این تیم را دست کم نمی‌گیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:تصمیم گرفتیم در بازی فردا(یکشنبه) به چند بازیکن استراحت بدهیم و از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم. البته بازیکنان ما بسیار خوب تمرین کردند. مطمئن باشید با جدیت وارد زمین می‌شویم.

سرمربی استقلال درباره غایبان تیمش در مسابقه فردا بیان داشت: رشید مظاهری در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده و طبق اعلام پزشکان ما شرایط حضور در این دیدار را ندارد. وریا غفوری هم از ۲ روز دیگر کارش را با تیم شروع می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: چون در جام حذفی در ۲ سال اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم به بازیکنان تیمم گفته‌ام روی این جام حساب ویژه‌ای باز کردیم. تلاش ما این است تا امسال این ۲ ناکامی را جبران کنیم.

سرمربی استقلال درباره تمرین تیمش در زمین دانشگاه تهران گفت: در کنفرانس قبلی هم گفتم یکی از معضلات اصلی ما این است که زمین تمرین مناسب نداریم. مسوولان باشگاه تلاش کردند و موفق شدند زمین دانشگاه را بگیرند و اگر بتوانند در هفته یک جلسه این زمین را بگیرند خیلی خوب می‌شود.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که در پرونده بازیکن گابنی ۲ امتیاز به استقلال کمک کرد یا سه امتیاز به سپاهان؟ گفت: شرایط بازی‌ها به شکلی نیست که تیم‌ها با ۲ امتیاز کمتر و بیشتر شانس قهرمانی داشته باشند یا این شانس را از دست بدهند. همه تیم‌های بالای جدول شانس قهرمانی دارند ولی مهم این است که در بازی‌های بعد موفق شویم. زیاد برای من مهم نبود که ۲ امتیاز به استقلال یا سه امتیاز به سپاهان اضافه شود. قبلا هم برای سپاهان این اتفاق رخ داده بود و اگر خاطرتان باشد سپاهان مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکرد و اختلاف ۲ امتیازی ما با پرسپولیس به پنج رسید. مهم این است که ما به روند پیروزی‌های‌مان ادامه بدهیم و شانس قهرمانی داشته باشیم.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تهران پذیرای تیم دسته دومی نود ارومیه است. این بازی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران به انجام خواهد رسید.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر