کد خبر: 12311
A

جلالی: ندیده‌ام بازیکنی سیگار بکشد/ خدا کمک کند من هم یک آتش‌نشان باشم

سرمربی پیکان گفت: ندیده‌ام بازیکنی سیگار بکشد.

جلالی: ندیده‌ام بازیکنی سیگار بکشد/ خدا کمک کند من هم یک آتش‌نشان باشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجید جلالی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: ابتدا می‌خواهم ضایعه ساختمان پلاسکو را تسلیت بگویم. امیدوارم خدا به من کمک کند تا من هم یک آتش نشان باشم. من نیز این اتفاق را به همه مردم الخصوص خانواده‌ آتش نشانان تسلیت می گویم.
او ادامه داد: بازی با تراکتورسازی قطعا سنگین خواهد بود. ما با شناختی که نسبت به حریف داریم به مصافشان می رویم. در دور رفت یک بازی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم که یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان بود. با شناختی از آن بازی داریم و شناختی که در طول فصل به دست آوردیم به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت. نسبت به این بازی احساس خوبی داریم، چون با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت. فکر می‌کنم بازی خوب و با کیفیتی را انجام دهیم و همچنان ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم و همه بازی ضعیفمان مقابل صبا را فراموش کنند.
او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان لیگ برتری سیگار می کشند؟ گفت: من چیزی در این باره ندیده‌ام ولی بحث‌هایی درباره آن شنیده‌ام. اما من در تمامی سال‌هایی که کار کرده‌ام یک بار ندیده‌ام که یک بازیکن سیگار بکشد. در ابتدای فصل سازمان لیگ فرم‌های نظرسنجی را در میان اهالی فوتبال پخش کرد. جالب است که بدانیم ۹۰ درصد از افرادی که این نظر سنجی را تکمیل کرده‌اند عنوان کرده‌اند که ۹۰ درصد فوتبالیست‌ها قلیان می کشند، ولی همه این ۹۰ درصد در همان فرم عنوان کرده‌اند که ما هرگز قلیان نکشیده‌ایم. خب قاعدتا چطور می‌شود این اتفاق رخ دهد. اما به‌ هر حال من فکر می‌کنم که درصد کمی در جامعه فوتبال وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر