کد خبر: 123295
A

آجورلو و صدری چطور ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی بدهند؟

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز فدراسیون فوتبال گفت: یک موقع کنفدراسیون حُسن نیت داشت و اینها دوستانه حل می‌شد. احساسم این است که کنفدراسیون امروز حسن نیت ندارد. تمام آنچه اخطار دادند به باشگاه‌ها گفتیم و آنها هم زحمت کشیدند. یک جاهایی نمی‌شود. آجورلو و صدری چطور ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی بدهند؟

آجورلو و صدری چطور ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی بدهند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ داریوش مصطفوی در خصوص مهلت پنج روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا با شبکه خبر مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*کمیته استیناف و کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای کمیته‌هایی با اختیار تام هستند و با فدراسیون فوتبال برخوردی ندارند.

*دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و رئیس مجمع آنها، وزیر ورزش است. چه سلطانی فر، چه سجادی و چه علی آبادی؛ هرکسی می‌خواهد وزیر باشد. این اشکال بسیار بزرگی است که بارها کنفدراسیون آسیا به ما گفت و ما هم اعلام کردیم. دلمان نمی‌خواهد این مشکل حل شود. رُک می گویم؛ دولت نمی‌خواهد این کار انجام شود.

*گل گهر جزو این برنامه نیست و کامل‌ترین و بی نقص ترین پرونده را داشته است. اگر هم نام گل گهر به میان آمده اشتباه کرده اند!

*یک موقع کنفدراسیون حُسن نیت داشت و اینها دوستانه حل می‌شد. احساسم این است که کنفدراسیون امروز حسن نیت ندارد. تمام آنچه اخطار دادند به باشگاه‌ها گفتیم و آنها هم زحمت کشیدند. یک جاهایی نمی‌شود. آجورلو و صدری چطور ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی بدهند؟

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر