کد خبر: 12375
A

اتفاقی عجیب در لیست آسیایی پرسپولیس

تیم های شرکت کننده در رقابت های لیگ قهرمان آسیا می توانند سی بازیکن را در لیست خود داشته باشند ولی برانکو ایوانکوویچ با اعلام 23 نفر، 7 جای خالی در لیست پرسپولیس باقی گذاشته است.

اتفاقی عجیب در لیست آسیایی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، طبق ضرب العجل کنفدراسیون آسیا، لیست بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را برای حضور در این رقابت‌ها را زودتر از موعد اعلام کرد تا مشکلی از این بابت گریبانگیر این باشگاه نشود.

 

باشگاه پرسپولیس در حالی اسامی بازیکنان خود را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمان آسیا اعلام کرد که محمد امین آرام طبع علیرغم داشتن قرارداد با این باشگاه جایگاهی در این لیست ندارد.

 

جالب اینجاست بازیکنان اوکراینی این تیم که زمزمه هایی مبنی بر جدایی آنها از پرسپولیس شنیده می شد ماندنی شده اند و در آسیا حضور خواهند داشت. بازیکنانی که اگر راضی به فسخ قرارداد بودند حالا در تمرینات پرسپولیس حضور نداشتند.

 

همچنین نکته جالب دیگر در لیست پرسپولیس این است که تیم های شرکت کننده در رقابت های لیگ قهرمان آسیا می توانند سی بازیکن را در لیست خود داشته باشند ولی برانکو ایوانکوویچ با اعلام 23 نفر، 77 جای خالی در لیست پرسپولیس باقی گذاشته است.

 

سرمربی کروات پرسپولیس خواسته در صورت امکان اسم چند بازیکن دیگر را هم در آینده ای نزدیک به این لیست اضافه کند. پرسپولیسی ها در صورت جذب بازیکن جدید می توانند آن را به لیست آسیایی خود اضافه کنند تا در رقابت های لیگ قهرمانان، به میدان بروند.

 

لازم به ذکر است پرسپولیس در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم های الهلال عربستان، الریان قطر و برنده پلی آف بین الوحده امارات  – الوحده اردن و بنگلور هند هم گروه است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر