کد خبر: 124679
A

تنش در جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها؛ علیرضا دبیر جلسه را ترک کرد/ روسای فدارسیون ها: وزیر ورزش و معاونان فقط حرف می زنند!

در حالی که بیش از دو ساعت جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها به صحبت‌های معاونان مختلف وزارت ورزش و جوانان گذشته بود، حمید سجادی وزیر ورزش به حضار پیشنهاد داد برای استراحت کوتاه پذیرایی شوند تا جلسه ادامه پیدا کند. فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی گفت:هیچ کجای دنیا به این شکل جلسه برگزار نمی‌کنند. ما دو ساعت است که صحبت‌های دوستان وزارت ورزش را تحمل کردیم.

تنش در جلسه  وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها؛ علیرضا دبیر جلسه را ترک کرد/ روسای فدارسیون ها: وزیر ورزش و معاونان فقط حرف می زنند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در حالی که بیش از دو ساعت جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها به صحبت‌های معاونان مختلف وزارت ورزش و جوانان گذشته بود، حمید سجادی وزیر ورزش به حضار پیشنهاد داد برای استراحت کوتاه پذیرایی شوند تا جلسه ادامه پیدا کند.

محمد علیپور رییس انجمن‌های ورزشی در واکنش به این موضوع گفت: در این جلسه فقط دوستان وزارت ورزش صحبت کردند و ما شنونده بودیم. باید جلسه دیگری بگذارید تا شما شنونده باشید و روسای فدراسیون‌ها صحبت کنند.

فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی نیز در دفاع از علیپور گفت: هیچ کجای دنیا به این شکل جلسه برگزار نمی‌کنند. ما دو ساعت است که صحبت‌های دوستان وزارت ورزش را تحمل کردیم.

شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان هم اظهار کرد: بهتر است آقای علیپور صبر کنند تا از صحبت‌های آقای وزیر استفاده کنیم. بهتر است به جای اینکه همه معاونان صحبت کنند، یک یا دو معاون صحبت کنند تا روسای فدراسیون‌ها هم فرصت برای صحبت کردن داشته باشند.

برخی دیگر از روسای فدراسیون‌ها نیز خواستار اعظای فرصت کافی برای صحبت‌هایشان شدند.

در ادامه، نوبت به صحبت‌های روسای فدراسیون‌هایی شد که خواستار بیان دیدگاه‌هایشان بودند.

علیرضا دبیر - رییس فدراسیون کشتی - نیز پس از گذشت نزدیک به دو ساعت از آعاز جلسه، بدون هیچ صحبتی اقدام به ترک جلسه کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر