کد خبر: 124778
A

اولین واکنش گل‌محمدی به شایعه استعفایش: بعد از بازی با فولاد در این باره صحبت می‌کنم

گل محمدی در خصوص شایعه‌های چند روز اخیر در خصوص استعفا پس از این بازی گفت: ما فردا یک بازی خیلی مهم را در پیش داریم و صحبت‌هایی که الان و پیش از این مطرح شده است را اگر بخواهیم پاسخ بدهیم، بجز اینکه شرایط را برای خودمان مشکل و دشوار خواهیم کرد و تمرکز ما را بر هم بزند، حاصل دیگری ندارد.

اولین واکنش گل‌محمدی به شایعه استعفایش: بعد از بازی با فولاد در این باره صحبت می‌کنم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: فردا مقابل یک تیم خیلی خوب بازی داریم که هم در فاز دفاعی و هم در فاز حمله با برنامه و تاکتیکی بازی می کنند اما ما هم باید با تلاش بیشتر بتوانیم امتیازات بازی‌های خانگی را بدست بیاوریم و این بازی، مهمترین بازی ما در نیم فصل دوم است.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فردا یک بازی مهم در پیش داریم. تیم فولاد برنامه‌های خوب تاکتیکی دارد و با نظم بازی می‌کند. این تیم یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است. بازی کردن مقابل فولاد برای هر تیمی دشوار است.

وی افزود: ما هم، از نظر فنی شرایط خیلی خوبی داریم، با وجود این که یک بازی منطقی برابر ذوب آهن در جام حذفی داشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. باید بتوانیم همان روند و همان بازی را انجام بدهیم. البته می‌دانم که فولاد فضاهای مناسبی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما باید سعی کنیم از فضاهای کوچک و فشردگی بازی حریف نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم از جناحین و عمق، توپ را در زمین به خوبی حفظ کرده و به جریان بیندازیم تا به دروازه حریف نزدیک شویم.

گل‌محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: دیدار فردا، بازی راحتی برای دو تیم نیست و با وجود بازیکنان خوبی که در دو تیم هستند، شاهد یک بازی فنی و تاکتیکی از طرف دو تیم باشیم. در هر صورت برای ما یک بازی خانگی است و باید تلاش کنیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز این بازی را با توجه به شرایطی که در جدول داریم، بدست بیاوریم. سه امتیاز بازی‌های خانگی می‌تواند شرایط ما را حفظ کند. با تمام وجودمان و با انگیزه بالا می‌رویم که ان‌شاءا... یک بازی خوب و سه امتیاز مهم را کسب کنیم.

گل محمدی در خصوص شایعه‌های چند روز اخیر در خصوص استعفا پس از این بازی گفت: ما فردا یک بازی خیلی مهم را در پیش داریم و صحبت‌هایی که الان و پیش از این مطرح شده است را اگر بخواهیم پاسخ بدهیم، بجز اینکه شرایط را برای خودمان مشکل و دشوار خواهیم کرد و تمرکز ما را بر هم بزند، حاصل دیگری ندارد. اجازه بدهید فردا با تمرکز بالا این بازی را انجام بدهیم و بعدا به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ضد حملات خطرناک تیم فولاد گفت: زمانی که در تدارک حمله هستیم، باید نفرات مدافع، با هوشیاری کامل بتوانند در مقابل ضد حملات حریف مقابله کنند. این عملکرد بر می‌گردد به این که باید نسبت به زمانی که خودمان صاحب توپ هستیم با هوش و هوشیار باشیم و نزدیک بازیکنان حریف بازی کنیم تا غافلگیر ضدحملات فولاد نشویم. تیم فولاد در انتقال توپ و بازی، سرعت بالایی دارد و بازیکنانی دارد که می‌توانند بازی تیم خود را از زیر فشار خارج کنند و به دروازه حریف نزدیک شوند. ما باید بتوانیم در زمین آنها روی توپ فشار بیاوریم و کنترل بازی را در اختیار بگیریم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و خیلی مهم است که بتوانیم به بازی نظم بدهیم.

یحیی گل‌محمدی در خصوص شرایط چند روز اخیر و مثبت شدن وضعیت فعلی تیم با باشگاه عنوان کرد: شب گذشته صحبتی داشتیم با آقای درویش مدیر عامل باشگاه و امروز هم ایشان در کنار تیم حاضر خواهند شد و قرار است فردا پرداختی به اعضای تیم صورت گیرد. صحبت زیاد است اما بحث ما بحث مالی نیست. حرف ما بی‌تفاوتی و بی‌توجهی است که بعد از قهرمانی این اتفاق برای ما زیاد رخ داده است. مشکل ما همین است و ما دنبال حداقل‌ها هستیم. ما الان زمین تمرین می‌خواهیم. چیز زیادی نخواستیم و نگفتیم استادیوم حرفه‌ای به ما بدهید. ما برای باشگاه، تیم و پرسپولیس زمین می‌خواهیم و اصلا توقع زیادی از مسوولین نداریم.

وی در ادامه گفت: پرداختی‌ها باید پرداخت شود. دیر و زود دارد اما باید به فکر آنها بود که بعد از شش و هفت ماه بخواهیم 20 در صد پرداختی داشته باشیم. بحث ما تیم است و اینکه تیم ما میلیون‌ها هوادار دارد و خدای ناکرده بگویند اینها آدم‌های پولکی هستند. اصلا این طور نیست. ما تمام زندگی خودمان را گذاشته‌ایم برای این تیم و همه بچه‌ها با توجه به اینکه مشکلات کوچک و بزرگ زیادی دارند، با وجود همه اینها وارد زمین می‌شوند و با جان و دل، تمرین و بازی می‌کنند. کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند اصلا فکر نمی‌کنند که ما این همه مشکل داریم. ما به دنبال حداقل‌ها هستیم تا بتوانیم انتظارات را بر آورده کنیم و اصلا خواسته زیادی نیست. باید بتوانیم شرایط خوبی بوجود بیاوریم تا بچه‌ها با آرامش خاطر تمرین کنند و این اصلا خواسته زیادی نیست. به هر کسی می‌گوییم دنبال زمین تمرین هستیم و اینقدر پول گرفتیم و تیم مدیر عامل ندارد، هیات مدیره ندارد، کسی باور نمی‌کند چون پرسپولیس هستیم. واقعا دردناک است این اتفاقات. ما هیچ زاویه‌ای با مدیر عامل نداریم و ایشان یک پرسپولیسی قدیمی هستند و همه ما ایشان را می‌شناسیم و ایشان دوست دارند به پرسپپولیس کمک کنند و تازه آمده‌اند و شرایط باید برای ایشان فراهم شود. خودشان هم می‌دانند که انتظارها خیلی بالا است و خیلی از این مشکلات را نمی‌دانستند و وقتی با ایشان صحبت کردیم تازه متوجه شدند که در تیم چه خبر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در نیمه فصل دوم گفت: در همه تیم‌های دنیا در پایان فصل و نیم فصل این اتفاقات طبیعی است و باید نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گیرد و بازی فردا تمام بشود نسبت به این مسائل صحبت کردیم و صحبت خواهیم کرد و حتما یکسری اتفاقات خواهد افتاد.

وی در مورد شایعه‌های مطرح شده در خصوص نام بازیکنان افزود: ما اگر بخواهیم با بازیکنی مذاکره کنیم، هیچ وقت در رسانه‌ها این کار را انجام نمی‌دهیم و با باشگاه در میان می‌گذاریم. فکر می‌کنم که حدسیات و گمانه‌زنی‌ها که همیشه در زمان نقل و انتقالات وجود داشته و دارد، خصوصا اطراف تیم‌های بزرگ این اتفاقات زیاد می‌افتد. روی اسامی صحبتی ندارم. چون خیلی اسامی زیادی مطرح شده که واقعا نباید راجع به آن صحبت کرد.

گل محمدی در خصوص دو بازی متوالی با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم و سوپر جام تصریح کرد: تیم فولاد با همین تیمی که فردا جلوی ما بازی خواهد کرد، قهرمان جام حذفی شده است. پس کیفیت و تشیکلات و امکانات خوبی دارد و جواد نکونام هم تاثیر خوبی روی این تیم گذاشته است و قطعا تیمی با نظم است. بازی فردا برای ما از همه چیز مهمتر است و مهمترین بازی ما در این فصل، بازی فردا خواهد بود. سوپر جام هم فرصتی است که راجع به آن بعدا صحبت خواهیم کرد. تمرکز کامل ما روی بازی فردا است.

گل محمدی در مورد مربیگری رجب‌زاده، گفت: هر بازیکنی که در لیگ سالهای سال بازی کرده، می‌تواند مربی خوبی هم باشد. مخصوصا کسانی که بالاخره این پتانسیل و استعداد مربیگری را دارند. رجب‌زاده یکی از شاگردان من بود و زمانی که با هم کار می‌کردیم همیشه در بحث‌های فنی پیش قدم بود و بسبار پر تلاش نشان می‌داد و فکر می‌کنم آینده خوبی در انتظارش باشد. امیدوارم همه مربیان جوان بتوانند از استعدادهای وجودی خود استفاده کنند. استعدادهای زیادی داریم هم در بحث بازیکن و هم در بحث مربیگری که نیاز به رسیدگی و توجه دارند و امیدوارم تشکیلات و برنامه‌ریزی خوبی برای آنها صورت بگیرد. همیشه مربیان ایرانی واقعا نسبت به آسیا مظلوم واقع شده‌اند و هیچ امکاناتی ندارند. هیچ برنامه‌ریزی برای آنها در فدراسیون وجود ندارد و اصلا شما نمی‌بینید که یک گروه مربیان با استعداد کشور را نه به اروپا بلکه به کشورهایی چون ژاپن، کره یا جایی ببرند که تشکیلات و برنامه‌ریزی خوب و حرفه‌ای داشته باشند در خصوص لیگ منظم و امکانات مناسبی در اختیار دارند. اصلا این چیزها در فوتبال نیست و شاهد آن نیستیم و فقط منتظریم که همه مربیان نتیجه خوبی بگیرند. هیچ کاری برای آنها انجام نمی‌شود. هر مربی ایرانی که به جایی می‌رسد، به دلیل استعدادها و توانایی‌های خودش است وگرنه هیچ برنامه‌ریزی برای رشد و استعداد آنها نیست.

گل محمدی در خصوص مصدومان تیم گفت: امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و حامد پاکدل را نداریم و رادو هم که نیست اما بقیه بچه‌ها با آمادگی کامل حضور دارند.

گل محمدی در پایان در خصوص برد تیم بانوان کشورمان گفت: بانوان ایران امتیاز خیلی مهمی گرفتند. تبریک می‌گویم به خانم ایراندوست و بازیکنان و اعضای تیم بانوان ایران. واقعا چشم به راه این هستیم که نتایج خوبی کسب کنند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 
 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر