کد خبر: 124787
A

عراق برای شکست دادن ایران به بازیکنان تیم ملی فوتبال خود وعده پاداش ۱۰ هزار دلاری داد

فدراسیون فوتبال عراق در نظر دارد در صورت پیروزی این تیم مقابل ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به هر یک از بازیکنان ۱۰ هزار دلار پاداش بدهد.

عراق برای شکست دادن ایران به بازیکنان تیم ملی فوتبال خود وعده پاداش ۱۰ هزار دلاری داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فدراسیون فوتبال عراق در نظر دارد در صورت پیروزی این تیم مقابل ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به هر یک از بازیکنان ۱۰ هزار دلار پاداش بدهد.

 تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور سوم و نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا باید روز هفتم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی از تیم عراق پذیرایی کند. این مسابقه هر ۲ تیم حائز اهمیت است.

پیروزی ایران، شاگردان دراگان اسکوچیچ را بدون حرف و حدیث و در مقتدرانه ترین شرایط ممکن به جام جهانی می‌رساند. در سوی مقابل عراقی حضور دارد که نتوانسته نمایش جالب توجهی تا به اینجای کار داشته باشد و به دنبال این تا امیدهای خود را برای کسب رتبه سوم و صعود به پلی‌آف حفظ کند.

در همین راستا فدراسیون فوتبال عراق طبق ادعای علی نوری، خبرنگار مطرح این کشور قصد دارد تا نفری ۱۰ هزار دلار به بازیکنان این تیم پاداش پرداخت کند.

در حال حاضر ایران در گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیا ۱۶ امتیازی است و عراق با چهار امتیاز در رده پنجم جای گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر