کد خبر: 125204
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

دعوت تلفنی و گزینشی فدراسیون فوتبال از زنان برای حضور نمایشی در آزادی!/ در سایت سامانه فروش بلیت چه خبر است؟

یکی از مخاطبان دیده بان ایران در تماس با تحریریه در همین خصوص گفت: من شانس این را داشتم که تا مرحله آخر تهیه بلیت هم پیش بروم، اما در نهایت سامانه خطای "مشخصات فردی تطابق ندارد" را نشان داد.

دعوت تلفنی و گزینشی فدراسیون فوتبال از زنان برای حضور نمایشی در آزادی!/ در سایت سامانه فروش بلیت چه خبر است؟

به گزارش دیده‌بان ایران؛ سایت بلیت فروشی دیدار ایران و عراق در حالی از ساعتی قبل بازگشایی شده که تاکنون امکان خرید بلیت برای هیچکس میسر نشده است.

این در حالی است که کمتر از شش ساعت تا آغاز دیدار بین ایران و عراق باقی مانده است. برخی کاربران در شبکه های اجتماعی با انتشار تصویر سامانه بی سامان تهیه بلیت مدعی شدند که اخلال در سایت بلیت فروشی عمدی است و مسئولان تلاش می کنند تا برخی تماشاگر دستچین شده را راهی استادیوم آزادی کنند.

یکی از مخاطبان دیده بان ایران در تماس با تحریریه در همین خصوص گفت: من شانس این را داشتم که تا مرحله آخر تهیه بلیت هم پیش بروم، اما در نهایت سامانه خطای "مشخصات فردی تطابق ندارد" را نشان داد.

FKGKL7sWYAQ8_ve

گزارش های رسیده حاکی از این است که دربخش زنان تا به این ساعت (12:30) ظرفیت صفر است. یکی از کاربران زن در توییتر در همین رابطه نوشت: من با خیلی از دوستانم از همان ساعات اولیه باز شدن سایت footballeticket.ir در حال تلاش برای خرید بلیت هستیم که تا این ساعت هنوز موفق به طی کردن مراحل اول خرید هم نشده ایم.

همچنین برخی کاربران از حضور گزینشی زنان در بازی امروز خبر داده اند و برخی دیگر اعلام کرده اند که فدراسیون طی تماس با برخی از زنان از آنها خواسته که عصر امروز برای تماشای بازی ایران و عراق در ورزشگاه حضور داشته باشند.

گفتنی است آبان ماه گذشته فیفا نسبت به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها، هشدار داده و اعلام کرده بود در صورت عدم حضور زنان در استادیوم، فوتبال ایران به طور کامل تعلیق خواهد شد.

پیش از این در تعدادی از بازی‌های تیم ملی ایران زنان هم اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند، اما بسیاری معتقد بودند که این حضور "گزینشی و نمایشی برای راضی کردن فیفا" بوده است.

منبع: دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر