کد خبر: 125770
A

وحید قلیچ: یک انگشت کنعانی‌زادگان به صدتا «سیاوش یزدانی» می‌ارزد!/ هرچه استقلالی در تیم ملی کمتر باشد بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: خدا کاری کرد که همه فهمیدند «سیاوش یزدانی» اصلاً در حد تیم ملی نیست و یک انگشت کنعانی زادگان به صدتا یزدانی می‌ارزد. اصلا به همین خاطر اسکوچیچ ترجیح داد یک بازیکن غیر تخصصی در بازی با امارات را به جای خلیل زاده در ترکیب تیم ملی بازی بدهد. همانطور که گفتم هرچه استقلالی در تیم ملی کمتر باشد این تیم بهتر نتیجه می‌گیرد.

وحید قلیچ: یک انگشت کنعانی‌زادگان به صدتا «سیاوش یزدانی» می‌ارزد!/  هرچه استقلالی در تیم ملی کمتر باشد بهتر است

به گزارش دیده بان ایران؛ وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درباره اتفاقات بازی استقلال همچنین دیدار پیش روی تیم پرسپولیس مقابل فولاد اظهاراتی را مطرح کرد. مصاحبه قلیچ را در زیر می‌خوانید.

شرایط پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد را چطوره ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم با پرداخت بخشی از معوقات، بازیکنان روحیه گرفتند. گرچه این بچه‌ها نیازی به این مسائل ندارند و خودشان عاشقانه برای پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند ولی به هر حال این مسائل هم مهم است.

 

نقش هیئت مدیره جدید در ایجاد آرامش تا چه اندازه موثر بوده است؟

گفتم که باید به مدیریت جدید فرصت داد. من هیچ ارتباطی با مدیران جدید ندارم ولی این را می‌دانم که هر کسی در رأس مدیریت پرسپولیس می‌آید زمان می‌خواهد تا خوبی و بدی‌هایش را نشان بدهد. آن وقت می‌توان این افراد را بهتر قضاوت کرد. شما وقتی چاق می‌شوید نمی‌توانید یک شبه لاغر شوید. الان هم مشکلات در باشگاه پرسپولیس طی سالیان سال روی هم انباشته شده و زیاد است و باید کم کم آنها را از بین برد.

بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

فولاد یک تیم قابل احترام و البته دفاعی است و بیشتر چشم به ضد حملات دارد. ولی پرسپولیس باید برود و برنده شود. چیزی غیر از این از پرسپولیس توقع نداریم. ان شا الله این اولین جام این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود تا بعد از آن جام حذفی و لیگ برتر را هم بگیریم.

استقلال با پیروزی در هفته اول دور برگشت دوباره به صدر برگشت. فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند این تیم را در ادامه رقابت را پایین بکشد؟

موقتی است. قطعا این اتفاق می‌افتد. در رابطه با استقلال هم باید بگویم همه دیدند سیاوش یزدانی چه رفتاری در زمین بازی انجام داد. کدام بازیکنان در سطح ملی است که توپ وارد زمین شده را به داخل زمین هدایت کند؟ همه توپ را به بیرون می‌زنند ولی این آقا می‌خواست بازی را متوقف کند و توپ را به درون ۱۸ قدم فرستاد.

اما گفته شده یزدانی نمی‌دانسته یک توپ دیگر درون زمین است؟

کدام آدم عاقلی این توجیه را می‌پذیرد؟ یعنی مدافع نمی‌داند توپ درون زمین است، بعد آن را آرام به درون ۱۸ قدم خودش قِل می‌دهد؟ (خنده) این حرف‌های بچه گانه را جایی بزنید که خریدار داشته باشد. اینقدر به اسکوچیچ حمله کردند که چرا به این بازیکن بازی نمی‌دهد، حالا خدا کاری کرد که همه فهمیدند این بازیکن اصلاً در حد تیم ملی نیست و یک انگشت کنعانی زادگان به صدتا یزدانی می‌ارزد. اصلا به همین خاطر اسکوچیچ ترجیح داد یک بازیکن غیر تخصصی در بازی با امارات را به جای خلیل زاده در ترکیب تیم ملی بازی بدهد. همانطور که گفتم هرچه استقلالی در تیم ملی کمتر باشد این تیم بهتر نتیجه می‌گیرد.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر