کد خبر: 126088
A

حسن روشن: استقلال زیبا بازی نمی‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال زیبا بازی نمی‌کند، اما اگر برعکس بود و زیبا بازی می‌کرد، شاید برنده نمی‌شد و نتایج خوبی به دست نمی‌آورد.

حسن روشن: استقلال زیبا بازی نمی‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روشن مهاجم اسبق استقلال درباره آخرین برد آبی‌ها مقابل پیکان، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در جام حذفی، اظهار داشت: استقلال بهتر بود و پیکان توانایی مقابله با آبی‌پوشان را نداشت. استقلال مدیون دروازه‌بان جوانش بود که بسیار خوب بازی کرد؛ پیکان هم آن تیم همیشگی نبود.

*به نظرم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد، وقتی مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود، می‌توانیم قدرت بدنی و کیفیت بازیکنان را ببینیم. پیکان حتی توان حمله کردن را هم نداشت، آن‌ها امید داشتند، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. به نظرم کادر فنی و بازیکنان پیکان هم از نتیجه راضی بودند.

 

*درست است استقلال زیبا بازی نمی‌کند، اما اگر برعکس بود و زیبا بازی می‌کرد، شاید برنده نمی‌شد و نتایج خوبی به دست نمی‌آورد. در حال حاضر شرایط تیم خوب است، هرچند تغییرات زیاد باعث شده، خیلی هماهنگ نباشد و موقعیت‌های زیادی خلق نکنند، اما کرونا هم به بازیکنان ضربه زد.

*در خصوص جذب بازیکنان جدید نیم فصل استقلال باید بگویم وقتی تیمی می‌برد، مربی نیازش را نمی‌گوید، زیرا ممکن است تیمش به حاشیه کشیده شود. اگر بازنده باشد می‌گوید از نظر نفرات کم دارم. در عین حال در این خصوص باید مربی نظر بدهد. در حال حاضر صحبت کردن در این موضوع ممکن است، باعث ضعف تیم شود. زمانی که پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود با اینکه نیم فصل اول صدرنشین شد، اعلام کرد، پول نداریم بازیکن جدید بگیریم. شرایط طوری پیش رفت که تیم از هم پاشید و روحیه بازیکنان پایین آمد و باعث شد استقلال در آن فصل در رتبه سوم لیگ برتر قرار بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر