کد خبر: 126222
A

پول هم بدهید این ستاره را به پرسپولیس نمی‌دهم

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز آب پاکی را روی دست رضا درویش ریخته و اعلام کرده است تحت هیچ شرایطی پیمان بابایی را به پرسپولیس نخواهد داد!

پول هم بدهید این ستاره را به پرسپولیس نمی‌دهم

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ پیش از این شنیده می شد باشگاه تبریزی اعلام کرده است درصورت پرداخت ۱۰ میلیارد تومان از سوی باشگاه تهرانی، پیمان بابایی را آزاد خواهد کرد اما...

به گفته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی این بار دست روی بازیکنان ثابت تیم های دیگر گذاشته و از باشگاه خواسته بازیکنان فیکس تیم های دیگر را جذب کند. بازیکنانی که جذب آن ها عملا با وضعیت مالی که باشگاه پرسپولیس دارد نزدیک به محال است. یکی از این نفرات پیمان بابایی مهاجم تراکتور است. بازیکنی که یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش، نامش را در لیست خرید خود به باشگاه داده است.

باشگاه تراکتور اگرچه پیش از این نیز اعلام کرده بود به هیچ وجه راضی به از دست دادن این بازیکن نیست اما با اصرار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، رضا درویش تصمیم گرفت باز هم با مسئولان تیم تبریزی مذاکره کند.

از طرفی خود پیمان بابایی علاقه بسیاری دارد که در نیم فصل پرسپولیسی شود و زیر نظر یحیی گل محمدی به کار خودش در لیگ برتر ادامه دهد.

موفقیت شهریار مغانلو در نیم فصل دوم لیگ بیستم نیز مزید برعلت شده که پیمان بابایی از مالک و مدیران باشگاهش (تراکتور تبریز) بخواهد او را به تیم پرسپولیس واگذار کنند اما مشکل زنوزی و پرسپولیس یک مشکل قدیمی است!

محمدرضا زنوزی چند سالی است که مالکیت باشگاه تراکتور را برعهده گرفته و از همان روزهای اول با تیم پرسپولیس به مشکلاتی خورد و همواره نیز در مصاحبه های خودش به این تیم تاخت!

مالک تراکتور تبریز حتی قهرمانی های پرسپولیس را زیر سئوال برد و حالا به رضا درویش و مدیران پرسپولیس اعلام کرده است: پول هم بدهید، پیمان بابایی را به تیم پرسپولیس نخواهم داد.

با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و فراز و فرود مهدی عبدی از نظر یحیی گل محمدی، بهترین مهاجم برای تقویت خط حمله پرسپولیس پیمان بابایی است. مهاجمی که سرعت و قدرت را با هم دارد و شباهت سبک فوتبالش به عیسی آل کثیر، سرمربی پرسپولیس را برای خرید او به شدت وسوسه کرده است. هرچند بعید می دانیم زنوزی چنین اجازه بدهد./دنیای ورزش تورنتو

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر