کد خبر: 12636
A

آتش بس موقت از طرف کی روش

هرچند فعلا از پرداخت دستمزد کارلوس کی روش توسط فدراسیون فوتبال خبری منتشرنشده چون اصولا از عدم پرداختش هم مسوولان فدراسیون خبر نداده بودند اما به نظر می رسد اوضاع برای سرمربی تیم ملی به مانند دو هفته قبل بغرنج نیست.

آتش بس موقت از طرف کی روش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آخرین بیانیه کارلوس کی روش بدون جنگ و خونریزی منتشر شد. بیانیه ای که فقط چند توصیه دوستانه و چند اطلاع در مورد بازیهای تدارکاتی حریفان ایران دارد. این انگار یک پیغام است از آتش بس موقت در فدراسیون فوتبال . 
 
دوره بحرانی سرمربی تیم ملی به نظر می رسد که فعلا به پایان رسیده باشد. کارلوس کی روش که دو هفته طوفانی راپشت سرگذاشت حالا کمی آرام تر دوباره به مسوولان فدراسیون فوتبال یادآوری می کند که بااین امکانات صعود به جام جهانی مشکل انجام خواهد شد. 
 
این پیغام پس از حضور چند روزه کی روش در تهران و مذاکراتش با ریاست فدراسیون فوتبال نشان می دهد تا حدی کشتی بحرانی به ساحل رسیده است. 
 
هرچند فعلا از پرداخت دستمزد کارلوس کی روش توسط فدراسیون فوتبال خبری منتشرنشده چون اصولا از عدم پرداختش هم مسوولان فدراسیون خبر نداده بودند اما به نظر می رسد اوضاع برای سرمربی تیم ملی به مانند دو هفته قبل بغرنج نیست.البته تماس های خبرنگار عصرایران با منابع مختلف برای تایید پرداخت حقوق کی روش به نتیجه ای نرسیده اما به نظر می رسد که فعلا می شود از آرامش نسبی در فضای تیم ملی استفاده کرد. 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر