کد خبر: 126425
A

پرسپولیس برد و در کورس قهرمانی ماند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران ۳ بر یک نساجی مازندران را شکست داد.

پرسپولیس برد و در کورس قهرمانی ماند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز(یک‌شنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا مشهد میهمان نساجی مازندران بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۲، وحید امیری در دقیقه ۹ و حامد پاکدل در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند و تک گل نساجی را نیز کریم اسلامی در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند.

آغاز این دیدار با حمله تیم فوتبال پرسپولیس همراه بود. شاگردان گل‌محمدی در همان دقایق ابتدایی با طرحی یک حمله و ارسال وحید امیری فرصت بسیار خوبی برای کمال کامیابی‌نیا ایجاد کردند تا این بازیکن با یک ضربه سر در دقیقه ۲ نخستین گل تیمش را به ثمر برساند.

۷ دقیقه بعد از این صحنه، باز هم پرسپولیسی‌ها روی دروازه نساحی فشار آوردند و این بار روی پاس احسان پهلوان، وحید امیری درون محوطه جریمه نساجی با علیرضا حقیقی تک به تک شد و توانست با یک ضربه پای چپ گل دوم پرسپولیس را در دقیقه ۹ به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۶، شاگردان ساکت الهامی با حرکتی از سمت چپ به گل رسیدند. رضا جعفری با ورود به درون محوطه جریمه پرسپولیس بعد از جا گذاشتن حامد لک، توپ را در عرض برای کریم اسلامی فرستاد و این بازیکن در دقیقه ۱۶ گل اول نساجی را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

در دقیقه ۳۱، رضا جعفری درون محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و در حالی که فرصت مناسبی برای شوت‌زنی داشت اما توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۴۵، مهدی عبدی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه نساجی به دست آورد اما شوت پای راست او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در نیمه دوم این دیدار، شاهد بازی پایاپایی از دو تیم بودیم و در بیش‌تر دقایق توپ در میانه میدان در جریان بود. با این حال هر چه از زمان بازی گذشت، شاهد عملکرد بهتری از دو تیم بودیم. در دقیقه ۵۱، روی یک پاس در عمق، احسان پهلوان با حقیقی تک به تک شد و با یکدیگر برخورد کردند. این صحنه باعث شد حقیقی دچار مصدومیت شود و برای دقایقی بازی متوقف شود.

در دقیقه ۶۷، روی یک پاس در عمق کریم اسلامی با لک تک به تک شد و دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد اما داور اعتقاد داشت گل در شرایط آفسیاد به ثمر رسیده و مردود است.

در ادامه در دقیقه ۷۱، کریم اسلامی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت اما شوت او از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸، ایوب کلانتری بعد از خطا روی حامد پاکدل، دومین کارت زرد خود را از داور مسابقه گرفت و از بازی اخراج شد.

در دقیقه ۹۰، روی اشتباه حامد شیری توپ به حامد پاکدل رسید و این بازیکن که با حقیقی تک به  تک شده بود، دروازه‌بان را جا گذاشت و توانست گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی‌نیا(۵+۹۰ رضا اسدی) ، میلاد سرلک، احسان پهلوان (۸۷ علی شجاعی)، وحید امیری(۵+۹۰ محمدمهدی مهدیخانی)  و مهدی عبدی (۷۵ حامد پاکدل)

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری (۷۳ متین کریم‌زاده)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (۱۸ حسن نجفی)، مسعود شجاعی (۷۳ علیرضا منظمی)، اکبر صادقی.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر