کد خبر: 12678
A

فلسفه برانکو برای دفاع منسجم صبای قم

تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ تفکرات تاکتیکی تیمش را بر پایه احتمال بازی دفاعی حریف این هفته خود قرار داد.

فلسفه برانکو برای دفاع منسجم صبای قم

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تمرین امروز سرخپوشان برای دیدار مقابل صبای قم در حالی برگزار شد که برانکو با احتمال بازی دفاعی حریف، راه های رسیدن به دروازه صبای قم را پیش بینی و راهکارهای آن را به عنوان آیتم های تمرینی تیمش قرار داد.

 

سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بخش اول تمرین در سالن بدنسازی بود و پس از آن بازیکنان در زمین حاضر شدند و کار را با پاسکاری آغاز کردند، در حالی که دروازه‌بان‌ها تمرینات سنگین خود را جداگانه انجام دادند.

 

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه باید حفظ توپ کرده و منطقه بازی را عوض می‌کرد و گروه دیگر، پرس سنگین را انجام می‌داد. با تغییر مالکیت توپ، وظایف دو گروه جابجا می‌شد.

 

ایوانکوویچ در مرحله بعدی تمرین، ضربات شروع مجدد را در برنامه شاگردان خود قرار داد.

 

بنابر اعلام سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان روز جمعه آخرین تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی از ساعت 11 آغاز می‌کنند. پس از تمرین، بازیکنان ناهار را ساعت 13:30 در ورزشگاه صرف می‌کنند و پس از آن با یک دستگاه اتوبوس راهی قم خواهند شد.

 

سرخپوشان همچنین تا بازی با صبا تمام تمرینات خود را پشت درهای بسته و در ورزشگاه شهید کاظمی انجام خواهند داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر