کد خبر: 12696
A

سلطانی‌فر: قدم‌های خوبی در این اختلاف برداشته شده است/ با تدبیر مشکل برانکو و کی‌روش حل می‌شود

چالش میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی باعث شده تا اهالی فوتبال نگران آینده این اختلاف نظر شوند. مساله ای که پادرمیانی وزارت ورزش را نیز در پی داشته است.

سلطانی‌فر: قدم‌های خوبی در این اختلاف برداشته شده است/ با تدبیر مشکل برانکو و کی‌روش حل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کارلوس کی روش بابت عدم همکاری باشگاه‌ها در مسیر برنامه‌هایش برای حضور در جام جهانی معترض است. پرسپولیس با توجه به داشتن 9 بازیکن ملی‌پوش به دغدغه مدنظر اضافه کرده است تا بعد از درخواست برانکو برای عدم برگزاری اردوها در خلال دیدارهای لیگ برتر و تعطیلات نیم فصل با واکنش کارلوس کی روش مواجه شود. اختلافی که با صدور بیانیه طرفین و گفتگوهایی به چالش بزرگی تبدیل شده است و در این میان واکنش وزارت ورزش و دیگر مسوولان را نیز در پی داشته است. بعد از اینکه چندی پیش جلسه میان مسوولان فدراسیون فوتبال، مدیران پرسپولیس و همچنین وزیر ورزش در خصوص اختلاف نظر بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ برگزار شد، اکنون سلطانی فر ابراز امیدواری می‌کند چالش طرفین به زودی برطرف شود. 

 

مسعود سلطانی‌فر در این باره گفت:‌ فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می‌کند و تاکنون هم توانسته قدم های خوبی را در این رابطه بردارد به گونه‌ای که هم اکنون آرامشی ایجاد شده است. امیدواریم با تدابیر ریاست فدراسیون فوتبال و مدیر باشگاه پرسپولیس این مساله به زودی حل می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر