کد خبر: 127067
A

درخشش فوق‌العاده «امیر عابدزاده» در لالیگای ۲/ رسانه مطرح اسپانیایی: دروازه‌بان ایرانی «قهرمان بزرگ بازی» بود

در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لالیگای 2 پونفرادینا میهمان اسپورتینگ خیخون بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. در این بازی امیر عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا بود و با عملکرد عالی خود باعث شد تا تیمش به یک پیروزی مهم دست پیدا کند.

درخشش فوق‌العاده «امیر عابدزاده» در لالیگای ۲/ رسانه مطرح اسپانیایی: دروازه‌بان ایرانی «قهرمان بزرگ بازی» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت آاس در گزارش گلر تیم ملی ایران را ستاره این بازی دانست و  او را "قهرمان بزرگ مسابقه" نامید. در گزارش آاس آمده است، پونفرادینا با برتری دو گل در پایان نیمه اول به رختکن رفت با این وجود رودریگز در شروع نیمه دوم دیوانه کننده بازی را به تساوی کشاند، اما امیر مانع از پیروزی تیم میزبان شد.

گل زیبای خوزه نارانخو باعث شد دپورتیوو پونفرادینا در ال مولینون کوئینی پیروز شود و کامبک اسپورتینگ را بی اثر کرد. تیم میزبان در ابتدای نیمه دوم دیوانه‌وار با دو گل خوزه لوئیس رودریگز به تساوی رسید، اما تیم مهمان امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی را به عنوان قهرمان بزرگ بازی در اختیار داشت چرا که با واکنش‌ها و دخالت‌های خود از پیروزی میزبان جلوگیری کرد. پس از مساوی شدن نتیجه، اسپورتینگ خطرات بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما امیر عابدزاده آنجا بود تا هر توپی را که روی دروازه‌اش می‌آمد با واکنش‌های خود مانع گل شدن موقعیت‌ها می‌شد. اتفاق مهم این مسابقه در دقیقه ۷۸ رخ داد که ضربه پای چپ جونی با واکنش فوق‌العاده دروازه‌بان تیم مهمان مهار شد و راهی به دروازه پیدا نکرد. اسپورتینگ همچنان می‌توانست در وقت‌های اضافه بازی را مساوی کند، اما امیر دوباره در آنجا ظاهر شد. زمانی که شوت اریک رامیرز در راه ورود به دروازه بود تا نتیجه تساوی (که شاید عادلانه‌ترین نتیجه بود) رقم بخورد این بازیکن ایرانی با یک کشش بدن عالی شوت او را مهار کرد.

این رسانه مطرح اسپانیایی در پایان گزارش خود عابدزاده و رودریگز را به عنوان بهترین بازیکنان میدان انتخاب کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر