کد خبر: 127163
A

کاپیتان استقلال، فرهاد مجیدی را آنفالو کرد/ وریا غفوری: عده‌ای هول بودند که زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند

تمرین دیروز استقلال تحت تاثیر یک اتفاق مهم برگزار شد که فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم را به دلیل یک حرکت در اختیار باشگاه گذاشت. ماجرا از این قرار است که در جریان تمرین تاکتیکی یکی از بازیکنان استقلال ضربه ای به پای غفوری زد که این بازیکن از این اتفاق عصبانی شد.

کاپیتان استقلال، فرهاد مجیدی را آنفالو کرد/ وریا غفوری: عده‌ای هول بودند که زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند

به گزارش دیده بان ایران؛ تمرین دیروز استقلال تحت تاثیر یک اتفاق مهم برگزار شد که فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم را به دلیل یک حرکت در اختیار باشگاه گذاشت. ماجرا از این قرار است که در جریان تمرین تاکتیکی یکی از بازیکنان استقلال ضربه ای به پای غفوری زد که این بازیکن از این اتفاق عصبانی شد.

غفوری وقتی در پای خود احساس درد کرد کاور را به زمین کوبید و راهی رختکن شد که این موضوع با واکنش سرمربی استقلال توام شد. مجیدی هم وقتی متوجه رفتار کاپیتان تیمش شد اعلام کرد این حرکات در تیمش جایی ندارد و غفوری حق ندارد فعلا در تمرینات شرکت کند.

شب قبل هم کانال باشگاه استقلال اعلام کرد که وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین امروز در اختیار باشگاه قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

کاپیتان استقلال درباره این موضوع می‌گوید: از انتشار این خبر متعجب شدم و سرمربی این تیم بدون آنکه با من صحبت کند و از من بپرسد که چه اتفاقی افتاده، مرا در اختیار باشگاه قرار داده است. وریا با این مقدمه سراغ تعریف ماجرا می‌رود: چند وقتی بود که انگشت پایم درد می‌کرد و وقتی در تمرین امروز به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه‌ای انداختم و چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. من اصلا بی‌نظمی نکردم و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل فنی و تاکتیکی ندارد.

وریا که از اتفاقات تمرین امروز متعجب شده، صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد:" موفقیت استقلال برای من از همه چیز مهمتر است اما انگار عده‌ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند و هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد. الان در مورد یکسری موارد صحبت نمی‌کنم اما اگر لازم باشد، حرفهایی برای گفتن دارم.

بعد از دقایقی هم وریا که به شدت عصبانی و ناراحت بود، اقدام به آنفالو کردن فرهاد مجیدی کرد تا ناراحتی اش را از تصمیم سرمربی استقلال علنی کند. هرچند گفته می شود که وریا با یک جریمه نقدی به تمرینات بازخواهد گشت اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

همچنین عباس سرخاب پیشکسوت استقلال نیز در گفت و گویی با یکی از سایت های ورزشی قصور فرهاد مجیدی را بیش از غفوری می داند و عقیده دارد باید کاپیتان تیم رفتار بهتری می شد حتی اگر اشتباهی مرتکب شده باشد:« یک سرمربی وقتی تیمی را در اختیار می‌گیرد فقط مسئولیت مسایل فنی را ندارد، بلکه باید به لحاظ روحی روانی هم تیمش را تحت کنترل خودش قرار بدهد و این برای یک مربی خیلی مهم است. معمولاً در این قبیل موضوعات که یک اتفاق غیر مترقبه رخ می‌دهد حفظ شرایط روحی روانی خیلی مهم است. مجیدی چندی پیش اعلام کرده بود که دوست دارد وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سرش را ببرد. این یعنی ارتباط نزدیکی بین سرمربی استقلال و کاپیتان تیمش وجود داشته اما در همان زمان می‌بینیم که استقلال در ابتدای فصل و در پست وریا غفوری یک بازیکن خارجی و در نیم فصل یک بازیکن از تیم فولاد جذب می‌کند. این اتفاق نشان دهنده دو چیز است. یک؛ آینده نگری برای داشتن یک جایگزین خوب برای کاپیتان تیم و دو؛ اختلافاتی که درون خانواده وجود داشته و ما از آن بی‌خبریم.»

منبع: پارسینه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر