کد خبر: 127251
A

استعفای سرمربی سپاهان در نشست خبری / نویدکیا: سخت است ببینم هواداران‌ ناراحت هستند

سرمربی سپاهان گفت: من دلم می‌خواست به تیمم کمک کنم و اکنون فکر می‌کنم نیاز است نفر جدیدی به تیم کمک کند. برای من سخت است ببینم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند. شاید خیلی‌ها بگویند تیمت سوم است و می‌توانید سهمیه بگیرید اما باید بگویم ناراحتی هواداران برایم سخت و غیرقابل تحمل است.

استعفای سرمربی سپاهان در نشست خبری / نویدکیا: سخت است ببینم هواداران‌ ناراحت هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از داربی اصفهان از سمت خود استعفا داد.

محرم نویدکیا عصر چهارشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن دوست داشت ساختار دفاعی خوبی داشته باشد و مساوی در این بازی برایش قابل قبول بود. سعی کردیم از فضاها خوب استفاده کنیم و نیمه اول موقعیت‌های نصف نیمه‌ای داشتیم و نیمه دوم سعی کردیم توپ گیری کنیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوریم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم چون موقعیت‌های‌مان را هدر می‌رود و برایم جای سوال دارد که چرا برنامه‌های‌مان خراب می‌شود.

او ادامه داد: باید واقع بینانه صحبت کنم. از روزی که آمدم سعی کردم ثبات داشته باشیم. متاسفانه نتایج امسال ما جوری نیست که بخواهم از نوع بازی تیمم دفاع کنم. واقعا باید قبول کنیم که نتیجه هم نیاز است و در نتیجه‌گیری خیلی خوب نبودیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد. به نظرم نیاز است که از امروز به بعد انرژی جدید به تیم اضافه کند. نیاز است کسی اضافه شود که به تیم روحیه جدید تزریق کند. از باشگاه می‌خواهم که من کنار بروم. من فقط آمده بودم که به تیم کمک کنم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: باشگاه از من خواست بیایم و من هم تمام تلاشم را کردم. ما سال‌های سال شرایط خوبی نداشتیم اما اکنون باید به ثبات برسیم. خواهش می‌کنم هر کسی که این‌جا می‌آید بگذارید تا ثبات داشته باشد. امیدوارم هواداران و باشگاه اجازه بدهند هر مربی می‌آید ثبات داشته باشد. از همه کسانی که به من کمک کردند، ممنونم. باید از مدیرعامل کارخانه، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که به من کمک کردند.

او ادامه داد: من دلم می‌خواست به تیمم کمک کنم و اکنون فکر می‌کنم نیاز است نفر جدیدی به تیم کمک کند. برای من سخت است ببینم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند. شاید خیلی‌ها بگویند تیمت سوم است و می‌توانید سهمیه بگیرید اما باید بگویم ناراحتی هواداران برایم سخت و غیرقابل تحمل است. امیدوارم هواداران از تیم حمایت کنند و هر کسی جای من باشد تلاش می‌کند که به تیم کمک باشند.

نویدکیا همچنین گفت: باشگاه روی من فشار نیاورد اما تحمل ندارم هواداران ناراحت باشند. دنبال بهانه نیستم اما واقعیت این است که تیم نتیجه می‌خواهد. فکر می‌کردم به تیم می‌توانم کمک کنم اما اکنون می‌گویم کس دیگری می‌تواند بیاید و به تیم کمک کنم. از همه تشکر می‌کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر