کد خبر: 127305
A

دین محمدی: «ژستد» شبیه احمد مومن زاده می‌دَود اما گل نمی‌زند

هافبک سابق استقلال گفت: به نظر من الان شرایط تیم خوب است و نباید آن را به حاشیه ببرند.

دین محمدی: «ژستد» شبیه احمد مومن زاده می‌دَود اما گل نمی‌زند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیروس دین محمدی در مورد وضعیت استقلال و صدرنشینی این تیم گفت: کاری ندارم بعضی‌ها می‌گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند منتها واضح است که این تیم دارد نتیجه می‌گیرد و از تیمی که نتیجه می‌گیرد باید حمایت کرد. به یاد ندارم که در این سال‌ها حتی یک مرتبه علیه استقلال صحبت کرده باشم مگر اینکه انتقادی از روی منطق مطرح کرده باشم. به نظر من الان شرایط تیم خوب است و نباید آن را به حاشیه ببرند.

او در مورد سربازی مرادمند و یزدانی ادامه داد: شما اگر دو مهره اصلی را از هر تیم بگیرید آن تیم به مشکل می‌خورد. این دو نفر هم تا به اینجای فصل از مهره های تاثیرگذار استقلال بوده اند و واقعا ناراحت شدم که می‌گویند دیگر نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد عملکرد ژستد عنوان کرد: من از روی ژستد انتقادی نکردم. فقط گفتم سبک بازی او شبیه احمد مومن زاده است. یعنی می‌دود تلاش می‌کند اما گل نمی‌زند و فکر نمی‌کنم که این حرفم اشتباه باشد چون در مجموع این بازیکن دو گل زده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده و از آنجا که وظیفه مهاجم گلزنی است من این صحبت‌ها را مطرح کردم./ ایسکا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر