کد خبر: 127472
A

آث میلان به دنبال مهاجم ملی پوش «پورتو»/ «مهدی طارمی» از پرتغال به ایتالیا می رود؟

تیم پرافتخار فوتبال اروپا به دنبال جذب مهدی طارمی است. مهدی طارمی تا پایان سال 2024 با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد.

 آث میلان به دنبال مهاجم ملی پوش «پورتو»/ «مهدی طارمی» از پرتغال به ایتالیا می رود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی طارمی در نقل و انتقالات نیم فصل مورد توجه آرسنال انگلیس قرار داشت اما در نهایت پورتو با این انتقال موافقت نکرد تا ستاره ایرانی اش را همچنان در ترکیب داشته باشد. دلیل مخالفت پورتو با انتقال طارمی،جدایی چند بازیکن تاثیرگذار این تیم در زمستان بود.

مهدی طارمی تا پایان سال 2024 با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد. این در حالی است که بسیاری از هواداران مهاجم ملی پوش ایرانی در انتظار حضور او در یک لیگ معتبرتر هستند. لیگ معتبری که ممکن است سری آ ایتالیا باشد.

 روزنامه ابولای پرتغال در  این خصوص نوشت: اخبار شنیده شده حاکی از این است که تیم آث میلان با مدیر برنامه‌های طارمی و باشگاه فوتبال پورتو تماس‌هایی گرفته و قرار است به زودی با یک پیشنهاد رسمی به سراغ مهدی طارمی برود، بنابراین احتمال انتقال مهاجم ایرانی پورتو به سری آ و تیم آث میلان درتابستان ۲۰۲۲ وجود دارد.

 نمایش بی نظیر طارمی در بازی رفت پورتو مقابل تیم لاتزیوی ایتالیا، توجه آث میلان و آتالانتای ایتالیایی را به خود معطوف کرده است. طارمی در این بازی با گل و پاس گلش، پورتو را به تساوی رساند و باعث صعود آن ها به مرحله بعدی لیگ اروپاشد. این تیم امیدوار است با درخشش طارمی در بازی‌های ملی و جام جهانی قطر، پیشنهادات بهتری از تیم‌های اروپایی دریافت کند.  

باید دید طارمی که این روزها دوباره به دوران اوج خود بازگشته در پایان فصل پورتو را به مقصد تیم های مطرح اروپایی ترک خواهد کرد یا نه.  بازیکنی که در آستانه 30 سالگی شاید فرصت چندانی برای یک انتقال بزرگ نداشته باشد.

میلان بعد از رئال مادرید پرافتخارترین باشگاه اروپایی در زمینه کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان است. این تیم تا کنون 7 عنوان قهرمانی در این مسابقات به دست آورده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر