کد خبر: 127569
A

مدیرعامل پرسپولیس: رفتار آقای آجورلو مثل «رفتار یک بچه ۱۵ ساله» بود

انتشار فیلمی کوتاه از کندن لوگوی قرمز از میکروفون یکی از خبرنگاران توسط مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال حسابی خبرساز شد و این اقدام مدیرعامل استقلال واکنش هواداران تیم رقیب را به دنبال داشت.

مدیرعامل پرسپولیس: رفتار آقای آجورلو مثل «رفتار یک بچه ۱۵ ساله» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره این اقدام عجیب مدیرعامل استقلال گفت: یک فیلمی‌دوستان پرسپولیسی برای من فرستادند که بسیار جای تأمل دارد. من واقعا از آقای آجرلو انتظار نداشتم. این کار یک بچه ۱۵ یا ۱۶ ساله است که در فضای مجازی دنبال لایک و فالوئر می‌گردد.

وی ادامه داد: خدا بگویم چه کار کند این فضای مجازی را که بعضی‌ها به رغم آن که قبولش ندارند ولی وارد این جریانات می‌شوند برای گرفتن لایک و جذب طرفدار! یک مدیری با این سن و سال وقتی تحمل مثلا رنگ و لوگوی قرمز رنگ را نداشته باشد چگونه می‌خواهد فردا کارهای بزرگ انجام دهد؟

رضا درویش با حرارت بیشتری افزود: یک موقعی یک بازیکن ۱۸ یا ۱۹ ساله استقلالی این کار را انجام می‌دهد و همه می‌گوییم شور و هیجان جوانی بوده است ولی زمانی که آدمی با این سن و سال چنین اقدامی می‌کند عجیب است.

 

مدیرعامل پرسپولیس در پایان ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: جالب است خود این آقای آجرلو که از دوستان من است درگذشته یکی از متعصبین (طرفداران) پرسپولیس بوده و حالا برای اینکه فضایی ایجاد کند چنین می‌کند. علت چیست؟ این مسئله روانشناسی دارد! مگر می‌شود کسی به عنوان مدیرعامل یک باشگاه بزرگ لوگوی خبرنگاران را کنده و تا این حد بی احترامی‌کند؟

گفتنی است؛ پس از واکنش هواداران و مدیرعامل پرسپولیس، مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال در صفحه شخصی خودش دراینستاگرام نوشت: در خصوص ویدئویی که مربوط به پیش از شروع مصاحبه امشب بنده با رسانه‌هاست، سوء برداشت از طرف اینجانب بوده اما اگر این حرکت به منزله توهین به نماد یک رسانه برداشت شده، صمیمانه از آن رسانه، خبرنگار محترم و مخاطبین این ویدئو پوزش می‌طلبم.

 
منبع: خبرورزشی

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر