کد خبر: 12768
A

دیدار علی مرادی با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کوبا

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران ضمن دیدار با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کوبا و امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک، از تمرینات تیم ملی کوبا بازدید کرد.

دیدار علی مرادی با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کوبا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، علی مرادی رئیس فدراسیون  وزنه‌برداری کشورمان در سفر چند روزه خود به پان امریکن داشت با دعوت «خورخه لوئیس بارسلان» رئیس کنفدراسیون این قاره صورت گرفت، در توقف کوتاهی که در هاوانای کوبا داشت، ضمن دیدار با رئیس فدراسیون وزنه برداری کوبا و عقد تفاهم همکاری مشترک با این کشور، از تمرینات تیم ملی وزنه برداری کوبا نیز بازدید به عمل آورد.

همچنین در این دیدار که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، دو طرف در خصوص آخرین وضعیت رشته وزنه برداری، نحوه همکاری‌های آتی دو فدراسیون، شرکت متقابل در رویدادهای ورزشی دو و چند جانبه و تبادل مربی و برگزاری اردوهای مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن استقبال از دعوت همتای کوبایی برای شرکت ایران در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام یادبود «مانوئل سوارس» در کوبا در فروردین ماه سال 1396 و دعوت متقابل از کوبا برای شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر در اسفند ماه سالجاری، بر سابقه درخشان هاوانا در این رشته ورزشی تاکید و از آمادگی فدراسیون وزنه برداری ایران برای کمک به ارتقاء ورزش وزنه برداری کوبا خبرداد.

مرادی همچنین از اردوی تیم ملی بزرگسالان کوبا که خود را برای تورنمت بین المللی سوارس در هاوانا آماده می‌کند، با مربیان و ورزشکاران حاضر در این اردو دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در ادامه این سفر، هاوانا را به مقصد سانتا دومینیگو، پایتخت کشور دومنیکن برای رایزنی و گفت و گو با «ویلیام اوسوناف» رئیس کنفدراسیون جهانی وزنه برداری از جمهوری دومنیکن و شرکت در نشستی با حضور روسای فدراسیون‌های وزنه برداری دیگر کشورها و مناطق جغرافیایی ترک کرد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر