کد خبر: 127744
A

سیاوش یزدانی به «سپاه» نرفت / دو بازیکن استقلال به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند

دو مدافع تیم فوتبال استقلال خودشان را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کردند تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کنند.

سیاوش یزدانی به «سپاه» نرفت / دو بازیکن استقلال به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از اینکه محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال خودش را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کرد، سیاوش یزدانی دیگر مدافع مشمول نیز راهی این پادگان شد تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کند.

با توجه به اینکه ملوان در لیگ دسته اول حضور دارد و هنوز فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل این لیگ به پایان نرسیده، یزدانی و مرادمند می‌توانند راهی این تیم شوند. ملوانی‌ها تنها یک جای خالی در لیست خود دارند و تا فردا (12 اسفندماه) که پایان نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ دسته اول خواهد، فرصت دارند یک بازیکن تیم‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند از یزدانی و مرادمند بهره ببرند.

با اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی، این دو بازیکن تنها زمانی می‌توانند برای تیم ملی بازی کنند که ستادکل نیروهای مسلح با درخواست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اجازه حضور آنها در اردوهای تیم ملی را بدهد.

یگان خدمتی یزدانی پیش از این سپاه بود اما با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات در لیگ برتر، او نمی‌توانست به فجر برود و ظاهراً یگان خدمتی‌اش تغییر کرده تا بتواند در ملوان بازی کند./ تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر