کد خبر: 127991
A

فرهاد مجیدی خطاب به سیاوش یزدانی و مردامند: به خاطر شما هم که شده باشد، جام قهرمانی را می‌گیریم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجیدی ویژه از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت، آبی‌پوشان به خاطر آنها هم که شده باشد قهرمان لیگ برتر شوند.

فرهاد مجیدی خطاب به سیاوش یزدانی و مردامند: به خاطر شما هم که شده باشد، جام قهرمانی را می‌گیریم

به گزارش دیده بان ایران؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی فردا صحبت کنم، باید از خبرنگاران به خاطر عدم حضورم در نشست‌های خبری در دو دیدار قبلی عذرخواهی کنم. با توجه به مشکلاتی که برای تیم‌مان پیش آمد ترجیح دادم در فضای بهتری صحبت کنم و ممکن بود صحبتی انجام دهم که به تیمم لطمه وارد شود.

وی در ادامه افزود: دوست دارم در مورد تیمی صحبت کنم که یکی از خوش‌شانسی‌های زندگی‌ام این است که هر روز بازیکنان آن را می‌بینم. بازیکنان خوب و شریفی که از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته هستند. بازیکنانم با همه مشکلات خیلی زحمت کشیدند و خَم به ابرو نیاوردند و کار کردند.

«افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال هستم.»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکنانم با همه مشکلاتی که بود با تمام وجودشان تلاش کرده و توقعات را بالا بردند. تیم ما پس از پنج پیروزی پیاپی مقابل نساجی با آن همه موقعیت گل به تساوی دست یافت. حال‌مان دو، سه روز خوب نبود که نشان می‌دهد توقعات از تیم ما بالا رفته است. مشکلاتی که داریم که فقط اختصاص به ما ندارد و بیشتر تیم‌ها امکانات‌شان در خور یک بازیکن فوتبال نیست. باشگاه استقلال می‌خواهد این امکانات را گسترده کند و مطمئن هستم بازیکنان جوان ما می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

مجیدی یادآور شد: ۹۰ درصد انتخاب‌های ما برای جذب بازیکنان درست بوده است. تیم من پرانرژی و با بازیکنان جوان است که با عشق و علاقه این پیراهن را انتخاب کرده‌اند. هدف اصلی من و بازیکنانم قهرمانی است، حتی اگر دو بازیکن اصلی‌مان را به آن شکل به لیگ دسته اول ببرند. حسین مرادمند و سیاوش یزدانی از نظر فوتبالی و شخصیتی بازیکنان موردعلاقه من بودند. همه بازیکنان می‌دانند آنها مثل چشمان من بودند. پیام من به یزدانی و مرادمند این است که به خاطر شما هم که شده باشد، جام قهرمانی را می‌گیریم. در مسیری که انتخاب کردم، دلایل زیادی برای قهرمانی داشتم و امروز یک دلیل دیگر اضافه شده که آن هم حسین و سیاوش است. افتخار می‌کنم بازیکنانم با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی تیم تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به جذب مدافع برزیلی که روز گذشته وارد ایران شد، گفت: با توجه به اینکه فصل نقل‌وانتقالات به پایان رسیده است و فقط می‌توانستیم بازیکن آزاد بگیریم یکسری محدودیت‌ها داشتیم. با کادر فنی نشستیم و چند بازی را نگاه کردیم و به این نتیجه رسیدیم این بازیکن برزیلی می‌تواند به ما کمک کند. این بازیکن در تهران است تا مقدمات امضای قراردادش فراهم و به تیم اضافه شود.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به ساعت برگزاری بازی‌های این تیم در مقایسه با پرسپولیس تصریح کرد: من نظر خاصی ندارم. در نیم‌فصل اول در ۱۰ مسابقه قبل از پرسپولیس بازی کردیم. با احترام به پرسپولیس و گل‌محمدی شاید آنها نیاز به این داستان‌ها نداشته باشند. من به خاطر ندارم استقلال و پرسپولیس در یک روز بازی داشته باشند، بازی اول‌شان در تهران باشد. رقابت بین استقلال و پرسپولیس است و حساسیت‌های جدولی را می‌بینیم. سهیل مهدی تشخیص داده که این هفته اول استقلال بازی کند و سپس پرسپولیس. این برای اولین بار است که فکر کنم اتفاق می‌افتد. از اینجا به‌عنوان سرمربی استقلال می‌گویم می‌توانند در ۱۰ هفته بعدی هم بازی استقلال را زودتر از پرسپولیس برگزار کنند، هیچ اشکالی ندارد! به طور کلی در مورد مشکلاتی که برای‌مان در رابطه با سربازی دو بازیکن، سازمان لیگ و خودی‌ و ناخودی‌ها به وجود آوردند، مفصل در پایان فصل صحبت خواهم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر