کد خبر: 12806
A

رای فیفا به نفع سردار آزمون

مدیر برنامه‌های سردار آزمون اعلام کرد فیفا به نفع این بازیکن رای داده است و پرونده انتقال سردار از روبین کازان به روستوف مختومه شد.

 رای فیفا به نفع سردار آزمون

بعد از انتقال پر حرف و حدیث سردار آزمون از روبین کازان به روستوف صحبت‌های زیادی درباره غیر قانونی بودن این انتقال مطرح شد. در نهایت مهدی حجت علی، مدیر برنامه‌های سردار آزمون اعلام کرد فیفا رای نهایی خودش را درباره این موضوع اعلام کرده است و همان طور که پیش‌بینی شده است به نفع بازیکن ایرانی رای داده است.

به ‌این‌ ترتیب درخواست باشگاه روبین کازان رد شد تا آزمون همچنان در روستوف بماند.

مهدی حجت علی درباره این موضوع گفت‌: ما از قبل هم می دانستیم که آزمون کاملا با رعایت تمامی ضوابط به روستوف آمده و رای فیفا چه خواهد بود. خوشبختانه الان خیلی خوشحالیم که فیفا به نفع ما رای داده است حالا سردار می‌تواند روی فوتبالش تمرکز کند و دیگر کاری به مسائل حاشیه‌ای نداشته باشد.

سردار آزمون اخیرا در اردوی امارات به همراه تیم روستوف حاضر بود و قرار است به زودی نیز در اردوی ترکیه این تیم را همراهی کند. پیش از این دادگاه عالی ورزش نیز درباره این موضوع نیز رای داده بود که در نهایت با اعلام رای فیفا، آن طور که مدیر برنامه‌های سردار آزمون اعلام کرده است این پرونده مختومه اعلام شده است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر