کد خبر: 128857
A

علیرضا دبیر: نظام خط قرمز من است

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی: ایده ساخت مجتمع رفاهی کمپ تیم‌های ملی از سوی محمد بنا و محسن کاوه داده شد. رییس فدراسیون کشتی، افزود: این امکانات باعث می‌شود فشار و استرس بر کشتی گیران کم شود و از این فضا لذت ببرند. خط قرمز من مسائل شرعی است و نظام هم جزو این مسائل شرعی است. پرچم جمهوری اسلامی پرچم امام زمان است.

علیرضا دبیر: نظام خط قرمز من است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، در مراسم مجتمه رفاهی کمپ تیم‌های ملی کشتی، گفت: امروز هیچ مقام رسمی را دعوت نکردیم و همه با ماشین‌های شخصی آمده‌اند. این مراسم، رفاقتی بوده و به کسی برنخورد. از وزیر ورزش و جوانان بابت حمایت‌ها از کشتی متشکرم. این‌ فضا بیابانی بود، ایده‌اش را محمد بنا و محسن کاوه دادند. من و بنا خواب نداریم و هر روز صبح با هم در کمپ قدم می‌زنیم، یک روز او این ایده را داد که از این فضا استفاده کنیم و رستوران ساخته شود.

رییس فدراسیون کشتی، افزود: این امکانات باعث می شود فشار و استرس بر کشتی گیران کم شود و از این فضا لذت ببرند. خط قرمز من مسائل شرعی است و نظام هم جزو این مسائل شرعی است. پرچم جمهوری اسلامی پرچم امام زمان است.

دبیر در پایان گفت: آقای سجادی پیشکسوت و رفیق خودم و بچه محل من است. امیدوارم امام زمان از همه ما راضی باشد. از همه رفقا که بدون دعوت آمدند تشکر می‌کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر