کد خبر: 128878
A

قلیچ: آقای گل‌محمدی این بچه بازی‌‎ها چیست؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره رفتار سرمربی پرسپولیس گفت: گل وقتی پذیرفته شد دیگر بر نمی‌گردد. این چه رفتارهای بچه‌گانه ای است که گل محمدی انجام می‌دهد!

قلیچ:  آقای گل‌محمدی این بچه بازی‌‎ها چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال تساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی روز پنج شنبه، وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در همین رابطه گفت:  پرسپولیس تیمی‌نیست که عقب‌نشینی کند. من نمی‌دانم چرا یحیی گل محمدی در نیمه دوم تیم را اینقدر عقب کشید! در صورتی که استقلال آمده بود ببازد و برود. استقلالی که ما دیدیم از دقیقه یک آمد ایستاد و دستهایش را بالا گرفت و گفت می‌خواهم ببازم. به چنین تیمی‌نباید رحم کرد ولی پرسپولیس نیمه دوم آمد و عقب ایستاد. چه اتفاقی افتاد که یک مرتبه در نیمه دوم اینقدر عقب نشینی کردید و اجازه دادید استقلال باورش شود که تیم است.

وی اضافه کرد: آخر این دیگر چه فیلمی‌است؟ باید بایستد بجنگد. اصلاً آن رفتارهایی که در خلال بازی انجام داد تیم را خراب کرد. به خدا بعد از گلی که استقلال زد، می‌شد دو گل دیگر به این تیم زد. به جای اینکه بایستد تیم را جمع و جور کند رفته وسط زمین با داور بحث میکند؛ باعث خجالت است! گل وقتی پذیرفته شد دیگر بر نمی‌گردد. این چه رفتارهای بچه‌گانه ای است که گل محمدی انجام می‌دهد!/ خبرورزشی


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر