کد خبر: 12904
A

واکنش معاونت حقوقی استقلال به منصوریان

معاونت حقوقی باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه خواستار حضور چارت بین‌الملل این باشگاه تحت زیرمجموعه کمیته حقوقی شد.

واکنش معاونت حقوقی استقلال به منصوریان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، طی روزهای اخیر انتقادات زیادی از معاونت حقوقی باشگاه استقلال صورت گرفته در حالی که امور بین‌الملل  این باشگاه تاکنون زیرمجموعه افراد حقوقی فعالیت نمی‌کردند. از همین رو اعضای کمیته حقوقی با ارسال نامه به مدیرعامل، خواستار فعالیت امور بین‌الملل، زیر نظر کمیته باشگاه استقلال شدند.

در متن این نامه آمده است؛ جناب آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه متبوع

با سلام

نظر به مسائلی که منجر به محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات زمستان گردید و با عنایت به اینکه قراردادهای بین‌المللی انتقال بازیکنان و دفاع از دعاوی مطروحه در ارکان قضایی فیفا کاملا دارای جنبه حقوقی می‌باشد و با این حال متأسفانه تاکنون تحت  نظارت بخش حقوقی قرار نداشته، لذا این معاونت آمادگی خود را جهت ورود به موضوع اعلام و در همین راستا به منظور تحقق منویات مقام عالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ورود بخش حقوقی در موارد مزبور پیشنهاد می‌شود تمهیدات لازم جهت تغییر  چارت سازمانی باشگاه و تأسیس کمیته حقوقی بین‌الملل و انتقال آن به حوزه معاونت حقوقی به منظور نظارت دقیقی حقوقی بر قراردادها و دعاوی بازیکنان خارجی را فراهم فرمایید.

با احترام محسن بزرگی معاونت حقوقی و انضباطی

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر