کد خبر: 129402
A

واکنش سرمربی آمریکا درباره مصاف با ایران/آنها رقیبی متفاوت برای ما هستند

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر در گروه دوم با تیم های انگلیس، آمریکا و پلی آف اروپا رقیب شد. گِرگ برهالتر، سرمربی آمریکا بعد از قرعه کشی، گفت: ما فکر می کنیم در گروه خوبی افتادیم. هر حریفی در جام جهانی دشوار است. بازی با انگلیس، هیجان‌انگیزی است، ایران حریف متفاوتی برای ماست که در مقدماتی عملکرد خوبی داشت و پس از آن باید منتظر باشیم تا حریف سوم خود را ببینیم.

واکنش سرمربی آمریکا درباره مصاف با ایران/آنها رقیبی متفاوت برای ما هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر در گروه دوم با تیم های انگلیس، آمریکا و پلی آف اروپا رقیب شد.

گِرگ برهالتر، سرمربی آمریکا بعد از قرعه کشی، گفت: ما فکر می کنیم در گروه خوبی افتادیم. هر حریفی در جام جهانی دشوار است. بازی با انگلیس، هیجان‌انگیزی است، ایران حریف متفاوتی برای ماست که در مقدماتی عملکرد خوبی داشت و پس از آن باید منتظر باشیم تا حریف سوم خود را ببینیم.

وی افزود: به طور کلی من از گروه راضی هستم و برای شروع هیجان‌زده هستم. ما اخیراً در یک بازی دوستانه با ولز بازی کردیم، اسکاتلند را می شناسیم.

سرمربی آمریکا ادامه داد: ما [گرت ساوت‌گیت و من] خیلی به عقب برمی‌گردیم. او همیشه در کنار من بوده و به من مشاوره می‌داد. وقتی برای اولین بار کار را شروع کردم، به او به عنوان یک مربی نگاه می‌کردم. من مشتاقانه منتظرم تا با او رقابت کنم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر