کد خبر: 129444
A

جهانبخش: گروهمان در جام جهانی سخت است/ انگلیس می‌تواند همزمان ۳ تیم خوب داشته باشد/ آمریکا یکی از بهترین نسل‌هایش را دارد

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، گروه این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را سخت توصیف کرد.

جهانبخش: گروهمان در جام جهانی سخت است/ انگلیس می‌تواند همزمان ۳ تیم خوب داشته باشد/ آمریکا یکی از بهترین نسل‌هایش را دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، گروه این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را سخت توصیف کرد.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره همگروهی ایران با انگلیس، آمریکا و یکی از سه تیم ولز، اوکراین یا اسکاتلند در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد و منتخب بهترین‌های هر قاره صعود کرده‌اند. در واقع هر تیمی که به این تورنمنت می‌آید، می‌تواند حریف فوق‌العاده سختی باشد. ما این تجربه را در دوره قبل داشتیم.

وی در ادامه افزود: واقعیت این است در بین گروه‌هایی که وجود داشت، می‌شد کمی تفاوت را نسبت به سیدهای اول و دوم که تقسیم شده بودند، مشاهده کرد. گروه‌مان در جام جهانی سخت است. انگلیس در یورو فوق‌العاده خوب کار کرد. انگلیس یک تیم بسیار منسجم است و مربی دارد که مدت‌هاست با آنها کار می‌کند. انگلیس می‌تواند سه تیم خیلی خوب و تاپ در جام جهانی داشته باشد. همچنین آمریکا یکی از بهترین نسل‌هایش را دارد. 70، 80 درصد بازیکنان آمریکا در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند و تأثیرگذار هم هستند.

جهانبخش همچنین خاطر نشان کرد: درباره تیم‌های حاضر در پلی‌آف نیز باید بگویم که اوکراین را خیلی ندیده‌ام. همچنین بازی اسکاتلند و ولز را زمانی که در انگلیس حضور داشتم، دنبال می‌کردم. آنها نسل خیلی خوبی دارند و رسیدن به این پلی‌آف قدم بزرگی برای‌شان بوده است، ولی اینکه بتوانند به جام جهانی بروند، یک آرزوی بزرگ برای‌شان است. همه تیم‌ها خوب هستند. در مجموع در گروهی هستیم که اگر خودمان باشیم و آماده‌سازی و شرایط مناسب باشد، می‌توانیم کارهای مثبتی انجام دهیم.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی اول با انگلیس گفت: بازی سختی می‌شود. من تجربه بازی اول با مراکش داشتم و اولین بازی تورنمنت فوق‌العاده سخت خواهد شد. ترجیح می‌دادیم با تیم دیگری شروع کنیم، ولی قرعه اینطور شد. به هر حال بازی سختی می‌شود. انگلیس نسل فوق‌العاده خوبی دارد، ولی می‌رویم تا آماده شویم و کار را سخت کنیم. مهمترین چیز این است که باعث افتخار مردم شویم و همه ببینند که تمام تلاش‌مان را برای سربلندی ایران می‌کنیم. این برای مردم خیلی مهم است و این چیزی است که برایش آماده می‌شویم تا یک عملکرد خوب در شروع و ادامه جام جهانی داشته باشیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر