کد خبر: 129456
A

مایلی کهن: اگر قرار بود بانوان برای بازی ایران و لبنان نیایند، باید از ابتدا می‌گفتند/ احسان اصولی پدیده را نتوانست ساپورت کند، چطور می‌خواهد مشکلات کلان فوتبال را حل کند؟

مایلی کهن: خدا پدر قدیمی‌ها را بیامرزد دوستان ۳۰ و ۴۰ سال است در فوتبال هستند مانند رییس هیات فوتبال مرکزی یا همین شیرازی در هیات فوتبال تهران یک پسوند دکتر هم اضافه کنند و سال‌ها در فوتبال حضور دارند. اگر همین حالا مهدوی کیا بخواهد رییس فدراسیون فوتبال شود همه انتقاد می‌کنند.

مایلی کهن: اگر قرار بود بانوان برای بازی ایران و لبنان نیایند، باید از ابتدا می‌گفتند/  احسان اصولی پدیده را نتوانست ساپورت کند، چطور می‌خواهد مشکلات کلان فوتبال را حل کند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال در خصوص قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطراظهار داشت: در مجموع در گروه مناسبی قرار گرفتیم. البته همه گروه‌ها شبیه یکدیگر است. اگر بخواهیم از این گروه صعود کنیم بستگی به شرایط تیم مان دارد و باید با یک برنامه ریزی مناسب به دنبال این هدف باشیم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند این نسل طلایی فوتبال ایران است افزود: نسل زمان من از کوچه و خیابان به فوتبال آمدند. در بدترین شرایط ممکن تیم ملی تمرین می‌کرد و آن موقع اصلا لژیونر نداشتیم. یک سری جوان ۱۸ ساله که همگی الان مربیان طراز اولی شدند. آن موقع کسی مهدوی کیا، نکیسا یا همین خداداد عزیزی را نمی‌شناخت و همگی تازه فوتبالیست شده بودند.

مایلی کهن در خصوص اتفاقاتی که برای ورود بانوان در ورزشگاه امام رضا مشهد افتاد به ایلنا گفت: اگر قرار بود نیایند باید از ابتدا می‌گفتند و اگر قرار بود حضور داشته باشند باید از آن‌ها حفاظت می‌شد و احترام گذاشته می‌شد.

وی درباره اینکه پس از این اتفاقات کسی عذرخواهی نکرد اذعان داشت: معذرت خواهی چیزی را حل نمی‌کند. شما باید مسایل فوتبال را ازکسانی که در راس فوتبال هستند بپرسید. الان اعضای هیات رییسه و همین آقای اصولی قابل احترام که هر شبکه‌ای را باز می‌کنید ایشان در حال صحبت کردن هستند نتوانسته یک تیم پدیده را در مشهد ساپورت کند چطور می‌خواهد مشکلات کلان فوتبال را حل کند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: خدا پدر قدیمی‌ها را بیامرزد دوستان ۳۰ و ۴۰ سال است در فوتبال هستند مانند رییس هیات فوتبال مرکزی یا همین شیرازی در هیات فوتبال تهران یک پسوند دکتر هم اضافه کنند و سال‌ها در فوتبال حضور دارند.

وی بیان داشت: اگر همین حالا مهدوی کیا بخواهد رییس فدراسیون فوتبال شود همه انتقاد می‌کنند.

مایلی کهن در پایان در خصوص حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: شک نکید دایی یکی از بهترین بازیکنان آسیا بوده و مایه خوشحالی است یک ایرانی در چنین مراسمی حضور دارد. امیدوارم این بها در کشور خودمان داده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر