کد خبر: 129669
A

احتمال خرید کبد بازیکن اسبق بارسلونا از قاچاقچیان اعضای بدن!

موسسه ملی سم‌شناسی اسپانیا اعلام کرده که هیچ ارتباط خویشاوندی میان آبیدال و اهداکننده کبد او وجود نداشته و حالا گمانه‌زنی‌ها درباره خرید کبد از قاچاقچیان قوت گرفته است!

احتمال خرید کبد بازیکن اسبق بارسلونا از قاچاقچیان اعضای بدن!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سال‌ها از عمل پیوند کبد اریک آبیدال بازیکن اسبق بارسلونا گذشته اما پرونده این جراحی هم چنان از سوی مقامات قاضی اسپانیا در حال بررسی است. با ادعای دادگاه شعبه دهم بارسلونا در این جراحی قوانینی زیرپا گذاشته شده است.

در سال ۲۰۱۱ رسانه ها اعلام کردند که توموری در کبد آبیدال وجود دارد و این بازیکن فرانسوی در آوریل ۲۰۱۲ پیوند کبد داشت. در آن زمان اعلام شد که پسرعموی آبیدال بخش از کبد خود را به او اهدا کرده است اما با شنود گفت وگوهای ساندرو راسل (رئیس وقت بارسلونا) به صحت این ادعا تردید کردند.

ساندرو در یکی از گفت وگوهای لو رفته خود اعلام کرده که آبیدال با کمک یکی از گروه های قاچاق اعضاب بدن به دنبال خرید کبد برای پیونده بوده است!

این موضوع سال هاست مورد بررسی قرار گرفته اما به تازگی موسسه ملی سم شناسی اسپانیا اعلام کرد که هیچ رابطه خویشاوندی بین اریک آبیدال و شخص اهدا کننده کبد وجود ندارد و حالا همه چیز برای آبیدال سخت تراز قبل شده و اگر خرید کبد از قاچاقچیان ثابت شود زندان در انتظار او است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر